۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۵۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

کوتاهی در حل مشکلات تولید کنندگان پذیرفتنی نیست

کوتاهی در حل مشکلات تولید کنندگان پذیرفتنی نیست

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کوتاهی در حل مشکلات تولید کنندگان پذیرفتنی نیست و متولیان باید پوشش مناسبی در تسهیل در روند فعالیت واحد های تولیدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی شامگاه شنبه در بازدید از بازار دهدشت و منطقه بلاد شاپور، افزود: باید دست به دست هم دهیم و شهرستان کهگیلویه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

احمدی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه از جمله اولویت های توسعه ای و هدفگذاری برای ارتقای ظرفیت هاست، عنوان داشت: رمز پیشرفت و موفقیت این استان و به تبع آن این شهرستان، یکپارچگی، وحدت و همدلی است.

وی افزود: نگاه دولت به توسعه شهرستان های کمتر برخوردار به شکل اولویت است و امید است در شهرستان کهگیلویه نیز که مور توجه مسئولان قرار دارد، شاهد توسعه محورهای مختلف و بکارگیری پتانسیل های آن باشیم.

احمدی با بیان اینکه حمایت از بخش تولید استان با پوشش طرح های رونق تولید، ارائه تسهیلات و مشوق های مالیاتی اجرایی شده است، گفت: اعطای تسهیلات خروجی محور از جمله ظرفیت های کمک به حوزه تولید است.

وی افزود: کوتاهی در حل مشکلات تولید کنندگان پذیرفتنی نیست.

استاندار با اشاره به بازدید از بازار، بر نظارت و کنترل مناسب توسط متولیان تاکید کرد و بیان داشت: نقش نظارت و بازرسی در تعادل بخشی و تنظیم بازار محسوس است.

کد خبر 4531552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha