۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۰۸

مدیرکل دفتر امور کارگزاریهای رسمی سازمان تأمین اجتماعی:

۳۸ کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کشور طی دهه فجر افتتاح شد

۳۸ کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کشور طی دهه فجر افتتاح شد

رفسنجان - مدیرکل دفتر امور کارگزاریهای رسمی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال ۳۸ کارگزاری در کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قوامی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح کارگزاری رسمی ۲۶۳ تأمین اجتماعی رفسنجان با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با رشد و توسعه خود پس از انقلاب اسلامی و رشد افراد تحت پوشش، شیوه های خدمت رسانی را توسعه داد و از سال ۸۴ سریعتر از سایر دستگاههای اجرایی، بحث خصوصی سازی را دنبال کردیم.

وی با اشاره به راه اندازی کارگزاری ها برای واگذاری خدماتی که غیرحاکمیتی هستند برای تسریع خدمات به مردم، افزود: راه اندازی کارگزاری ظرفیتهایی را برای سازمان تأمین اجتماعی ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: در بخش بیمه اگر قرار بود به همین شکل ادامه می دادیم قطعا وضعیت موجود سازمان و وضعیت نیروی انسانی و فضاها برای ارائه خدمت به این جمعیت کثیر امکان پذیر نبود.

مدیرکل دفتر امور کارگزاریهای رسمی سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: یکی از بهترین اتفاقات در سازمان تامین اجتماعی واگذاری خدمات آن به بخش خصوصی بود که طی این سالها باعث رضایت خوبی در مخاطبان سازمان شده است و به همین علت نیز توسعه پیدا کرد.

قوامی یادآور شد: در سال ۹۶ با دستور مدیریت وقت مرحوم دکتر نوربخش مقرر شد ۸۰ کارگزاری دیگر در کشور واگذار کنیم که برخلاف دوره های دیگر از طریق برگزاری آزمون رسمی باشد.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر امسال ۳۸ کارگزاری در کشور افتتاح شد و تا پایان سال تعهدی که داشتیم مبنی بر افتتاح ۸۰ کارگزاری انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور کارگزاریهای رسمی سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در ابتدای امسال ۲۱۸ کارگزاری رسمی در کشور داشتیم که امروز این تعداد به ۲۹۷ کارگزاری در کشور رسیده است که در کنار آن بحث توسعه کیفی خدمات نیز مدنظر ما بوده است.

قوامی افزود: برای نخستین بار در سال جاری در مجموعه سازمان تامین اجتماعی بحث استاندارد سازی در حوزه کارگزاریها مطرح شد تا بخش خصوصی که در حوزه کارگزاریها فعالیت می کند حداقلهایی را در این بحث رعایت کند.

وی ابراز کرد: خوشبختانه این مهم انجام شد و برای ۸۰ کارگزاری که امسال متعهد شده بودیم این امر صورت گرفت و مکلف شدند این استانداردها را رعایت کنند که در مجموعه کارگزاری ۲۶۳ رفسنجان استاندارد رعایت شده است.

مدیرکل دفتر امور کارگزاریهای رسمی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه خدمات غیرحضوری به مردم یکی دیگر از اموری است که سازمان تامین اجتماعی آن را دنبال می کند، افزود: عده ای با دریافت نوبت غیرحضوری در کارگزاری خدمات خود را دریافت کنند که در ۱۰ استان بحث صدور دفترچه و تامین اعتبار را به صورت غیرحضوری پایلوت کرده ایم.

کد خبر 4534069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha