۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۲۶

حواشی بازی سپیدرود - سایپا؛

تقسیم امتیاز در یک بازی پر برخورد/اعتراض دو تیم به صحنه‌های حساس

تقسیم امتیاز در یک بازی پر برخورد/اعتراض دو تیم به صحنه‌های حساس

رشت- بازی سپیدرود رشت و سایپا در حالی برگزار شد که دو تیم امتیاز این بازی پربرخورد را تقسیم کرده و کادر فنی و بازیکنان به برخی صحنه‌های حساس بازی اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه‌شنبه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از ساعت ۱۵:۳۰ دو تیم سپیدرود رشت و سایپا در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند.

تیم سپیدرود با ترکیب کوروش ملکی، ابراهیم لطفی، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدی، امین منصوریان، حسین ابراهیمی، محمد علیزاده، میثم فردوسی، پویا نزهتی، مهرداد بایرامی و حسین شنانی به مصاف سایپا رفت.

در سوی دیگر میدان نیز علی دایی سرمربی تیم سایپا حامد فلاح‌زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، رضا اسدی، امیدخالدی، معبین عباسیان، آرمان رمضانی، محمدرضا سلیمانی و پیمان میری به میدان فرستاد.

علیرضا فغانی به همراه، تورج عیوض محمدی و علی دودانگه و مهرداد نجفی، میلاد بای و کیوان علی‌محمدی تیم داوری این بازی بودند.

یکی از حواشی قبل از شروع این بازی داغ بودن بازار دیده بوسی‌ها در میان کادر فنی دو تیم بود.

دقیقه ۹ بازی نخستین گل این دیدار توسط بازیکنان سپیدرود رشت توسط حسین شنانی به ثمر نشست. در دقیقه ۲۲ بازی این بازیکن سایپا بودند که با هجوم به سمت دروازه تیم سپیدرود موفق شدند با ارسال کرنر به گل تساوی این دیدار توسط رضا اسدی دست یابند.

کمتر از یک دقیقه بعداز به ثمر رسیدن گل تساوی تیم سایپا بازیکنان سپیدرود رشت با شوت فنی به گل دوم این بازی و خود دست یافتند. تنها پنج دقیقه بعد از به ثمر رسیدن گل دو سپیدرود این بازیکنان سایپا بودند که توسط رضا علی یاری به گل دوم خود دست یافتند و بازی با تساوی ادامه دادند.

یکی از نکات قابل توجه این دیدار عدم حضور دو بازیکن گرجستانی سپیدرود رشت در لیست ۱۸ نفره به‌رغم صدور کارت آی تی سی بود. حضور بازیکنان خارجی تیم سپیدرود در میان تماشاچیان از نکات قابل توجه این بازی بود.  

 در طول بازی هواداران سپیدرود رشت با شعارهایی علی کریمی سرمربی تیم گیلانی را تشویق می کردند.

یکی از صحنه‌های حساس این دیدار در دقیقه ۶۲ اتفاق افتاد که ضربه شوت شنانی به دست مدافع سایپا برخورد کرد که فغانی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی دادو در ادامه به دلیل اعتراض شنانی این بازیکن از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.

در دقیقه ۹۰ علی دایی به شدت به صحنه مشکوک رخ داده در محوطه جریمه تیم سپیدرود اعتراض کرد. در پایان این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

کد خبر 4534902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha