۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۲۱

استاندار خوزستان:

کتاب های نمایشگاه خوزستان نباید محصور به چند بخش خاص باشد

کتاب های نمایشگاه خوزستان نباید محصور به چند بخش خاص باشد

اهواز- استاندار خوزستان گفت: کتاب های ارائه شده در نمایشگاه ها نباید محصور به چند بخش خاص باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب برای توجه به آگاهی، دانایی محوری و دانستن است؛ این نمایشگاه با وجود رقبایی مثل رسانه و فضای مجازی هنوز هم جایگاه خاص و ویژه خود را در علم آموزی دارد.

وی با اشاره به رقابت سنگین کتاب با حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی افزود: امام راحل دانسته ها و آگاهی خود را با نوارها به دست مردم رساند و این مسئله بر کسی پوشیده نیست که آگاهی جزو پایه های استحکام انقلاب اسلامی ایران است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اسلام و ایرانیان هیچ گاه از دانستن، مطالعه و علم آموزی دوری نجسته اند و با فرهنگ غنی خود همواره به دنبال کسب آگاهی هستند.

شریعتی عنوان کرد: امیدوارم که نمایشگاه های این چنینی مظهر خیر، اطلاع رسانی و دانایی بیشتر برای آحاد جامعه باشد؛ همچنین با مرجعیت خود پاسخگوی همه نیازهای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشد.

وی با تأکید بر اینکه کتاب های ارائه شده در نمایشگاه ها نباید محصور به چند بخش خاص باشد، گفت: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهند اسلامی ایران هست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند" نشان از پختگی کشور است".

استاندار خوزستان بیان کرد: اگر انقلاب موفق بوده و توانسته با وجود همه تحریم ها، جنگ و مسائل این چنینی استوار به حرکت خود ادامه دهد چون مسیر پاسخگویی، پذیرفتن، مناظره، علم و کتابت را انتخاب کرده است.

شریعتی در پایان یادآور شد: با گفتگو و علم آموزی می توان به پویایی جامعه دست پیدا کرد؛ آنچه باعث شده ایران همچنان بانشاط بایستد به خاطر پویایی و اجتهاد داشتن در اداره جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان همزمان با دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان از تاریخ ۱۷ بهمن ماه تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار و علاقه‌مندان و فعالان در این حوزه‌ها می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۲ نیز از بخش‌های مختلف دیدن کنند.

کد خبر 4536197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha