۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۵۶

همزمان با دهه فجر محقق شد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح در رفسنجان

افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح در رفسنجان

رفسنجان - در ششمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های مختلفی در بخش های کشکوئیه، نوق و فردوس رفسنجان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بخشدار کشکوئیه چهارشنبه شب در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی ۱۹ طرح در بخش کشکوئیه با مجموع اعتبارات بالغ بر ۶۹ میلیارد ریال اظهار داشت: عملیات احداث کارخانجات تولید مواد شوینده با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر و نیز تولید نایلون و نایلکس با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی بخش کشکوئیه آغاز به کار کرد.

علی ملاشفیعی افزود: هشت طرح زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری در روستاهای بخش کشکوئیه شامل تقی آباد، نورآباد، دئفه رضوی، عباس آباد، حسن آباد نواب، محمودآباد مروج و حسین آباد جمعا با اعتبار بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: دو طرح پارک کودک در حوم الدین و بهجت آباد امین نیز در مجموع با هزینه ۸۰ میلیون تومان بهره برداری شد و پروژه آبیاری قطره ای و زیرسطحی با اعتبار بالغ بر ۹۷۰ میلیون تومان نیز از دیگر طرح های امروز بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

ملاشفیعی با اشاره به کلنگ زنی زیرسازی و آسفالت فاز اول جاده کشکوئیه به نوق به طول چهار کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۳۵ میلیون تومان، یادآور شد: افتتاح طرح های مرکز آموزش صنایع دستی و چرم دوزی، تأمین قیر رایگان برای آسفالت جاده های روستاهایی بخش کشکوئیه با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و احداث محل دفن زباله های علی آباد شهید با ۱۲۰ میلیون تومان و نیز پروژه رفع افت ولتاژ برق منطقه کشکوئیه با هزینه ۲۰۷ میلیون تومان از دیگر پروژه های امروز در این بخش بود.

همچنین در ششمین روز از دهه فجر، چندین پروژه در بخش نوق نیز با حضور فرماندار، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس به بهره برداری رسید.

 پارک بانوان شهر بهرمان با هزینه ۱۱۰ میلیون تومان، پروژه آبیاری زیرسطحی، کم فشار و قطره‌ای با اعتبار۲۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال، پروژه حوزه آب شامل حفر چاه، تجهیز و انتقال به ارزش۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، و یک طرح کارآفرینی با استفاده از ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات و تعدادی پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید.

در منطقه جوادیه الهیه بخش نوق یک حلقه چاه آب شرب با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان، پارک شهیدان تقی‌پور با مساحت هفت هزار متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان و آسفالت خیابان شهید پورقاسمی با هزینه ۴۴۰ میلیون تومان از اعتبارات بنیاد مسکن و دهیاری روستا به بهره‌برداری رسیدند.

طرح آبیاری تحت‌فشار ۷۹ هکتار از اراضی فلاح با ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و سهم آورده در روستای احمدآباد فلاح نیز به بهره‌برداری رسید.

در بخش فردوس نیز پروژه آبیاری تحت‌فشار ۲۷ هکتار احمد مرشد با هزینه چهار میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و سهم آورده افتتاح شد.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر همچنین کارخانه آسفالت گرم صفائیه نیز با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی کلنگ‌زنی شد.

همچنین مزرعه خورشیدی یک مگاواتی شهرداری صفائیه با هفت میلیارد تومان اعتبار و کمربند سبز بخش فردوس کلنگ‌زنی شدند.

پروژه زیرسازی و آسفالت ورودی روستای همت‌آباد نوق نیز با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 4536514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha