۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۲۳:۳۸

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس:

شهادت طلبی و وحدت رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است

شهادت طلبی و وحدت رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: شهادت طلبی و وحدت، رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی عصر جمعه در جریان افتتاح چند پروژه در شهر کارچان در جمع مردم این شهر اظهار داشت: دشمنان ایران در ادامه و استمرار دشمنی و کینه ورزی خود تلاش کردند تا ملت ایران شاهد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نباشند. اما به کوری چشم دشمنان با همت و مجاهدت مردم انقلابی و رهنمودهای بصیرت افزای رهبر فرزانه انقلاب این توطئه ها به جایی نرسید و امسال شاهد برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: ملت ایران پرشتاب و مقتدرانه در صحنه حضور دارد و به راه خود برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ادامه می دهد تا با تلاش همه مردم و مسئولین شاهد پیشرفت بیش از پیش در میهن اسلامی باشیم، زیرا لازمه هر پیشرفت تلاش و مجاهدت است.

کریمی خاطرنشان کرد: دستاوردهای امروز کشور حاصل مجاهدت های  مردم و جوانان و ایثارگری شهدای این مرز و بوم است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان بیان داشت: شهادت طلبی و وحدت رمز پیروزی و ماندگاری این انقلاب و نظام است. امنیت کشور حاصل و نتیجه جانفشانی شهدای راه امنیت است؛ امروز شاهد توسعه امنیت پایدار در کنار دیگر توسعه های اقتصادی و عمرانی هستیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: خوشبختانه بخشی از خواسته های مردم شهر کارچان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرده و مسئولین به دنبال رفع دیگر خواسته‌های مردم این شهر هستند.

کد خبر 4537544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha