۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۵۳

همسر شهید بروجی مطرح کرد:

شهدا با خون خود ریشه درخت تنومند انقلاب را مستحکم‌تر کردند

شهدا با خون خود ریشه درخت تنومند انقلاب را مستحکم‌تر کردند

بروجرد- همسر شهید بروجی گفت: شهدا با خون خود ریشه درخت انقلاب را مستحکم تر از گذشته کرده‌اند و ملت ایران با پیروی از خط ولایت فقیه جامعه را از گزند توطئه‌های دشمنان در امان نگه‌داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، همسر شهید عبدالرضا بروجی در مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر در سخنانی اظهار داشت: دشمن بداند ما اهل کوفه نیستیم که امام و رهبر ما تنها بماند.

وی تصریح کرد: شهدا با خون خود ریشه درخت انقلاب را مستحکم تر از گذشته کرده اند و ملت ایران با پیروی از خط ولایت فقیه جامعه را از گزند توطئه های دشمنان در امان نگه داشته است.

همسر شهید بروجی گفت: آرزوی شهید بروجی شکل گیری جامعه ای سالم و به دور از ارتکاب گناه و معصیت بود که در سایه آن مردان و زنان با الگوگیری معنوی زندگی کنند.

غلامرضا بروجی نیز در مراسم تشییع پیکر شهید «عبدالرضا بروجی» گفت: خانواده بروجی قدردان مردم بروجرد و شکرگذار این نعمت هستند که افتخار خانواده شهید بودن نصیب ما هم شد.

وی گفت: خیلی خرسندیم وقتی شهیدی وارد سرزمینی می شود مردم فارغ از طیف سیاسی گرد هم جمع می شوند و به دشمنان خبیث نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنند با وحدت و انسجام بیشتری در صحنه ها حضور خواهند داشت.

برادر شهید بروجی تاکید کرد: دشمنان بدانند که کور خوانده اند و ملت ایران متوجه هستند که اقدام اخیر تروریستی و نابخردانه آن ها به دلیل وحدت ملی مردم ایران در روز ۲۲ بهمن بود و به کوری چشم آمریکای جنایتکار این وحدت روز به روز بیشتر خواهد شد.

وی افزود: به طیف های سیاسی می گویم اگر دعواهای سیاسی به اقتدار نظام منجر نشود و به ایجاد تفرقه ختم شود این جهلی آشکار است که ملت ایران می بایست متوجه این مهم باشند.

کد خبر 4544693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha