۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۱۶

رئیس هیئت تنیس روی میز قم به مهر خبر داد؛

حضور ۴ پینگ پنگ باز قمی در جمع ۲۵ نفر برتر کشور

حضور ۴ پینگ پنگ باز قمی در جمع ۲۵ نفر برتر کشور

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از حضور ۴ پینگ پنگ باز قمی در جمع ۲۵ نفر برتر کشور در رده سنی نوجوانان خبر داد و این امر را اتفاقی بزرگ ارزیابی کرد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز اسامی ۱۰ بازیکن حاضر در دور انتخابی تیم ملی نوجوانان را اعلام کرد که در میان این اسامی، نام سید محمد معین منتظری از قم نیز به چشم می‌خورد.

وی افزود: حضور محمد معین منتظری در این فهرست پس از آن اتفاق افتاد که این پینگ پنگ باز با اخلاق و آینده دار قمی در مرحله اخیر مسابقات تور نوجوانان کشور در اهواز توانست به مقام سوم دست پیدا کند و ارزش‌های خود را در معرض نمایش قرار دهد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در تعطیلات فروردین برگزار می‌شود و ۲ نفر از این لیست ۱۰ نفره ملی پوش می‌شوند و معین منتظری در صورتی که آمادگی خود در مسابقات اهواز را تا زمان برگزاری دور انتخابی حفظ کند شانس بالایی برای فیکس شدن در تیم ملی نوجوانان دارد.

عموییان بیان داشت: وضعیت پینگ پنگ بازان قم در رنکینگ نهایی سال ۹۷ نوجوانان کشور در بخش پسران نیز نشان می‌دهد که قم در جمع ۲۵ نفر برتر کشور دارای ۴ نماینده است که اتفاقی فوق العاده مهم برای ورزش قم است به طوری که محمد معین منتظری با رتبه ۸ بهترین شرایط را در بین پینگ پنگ بازان قمی دارد.

وی عنوان کرد: سید علی سجادیان در رتبه  ۱۱،  محمد محمدی در رتبه ۲۱ و سید محسن سجادی در رتبه ۲۵ برترین‌های نوجوانان کشور قرار دارند و محمد رضا حکانی نیز در رتبه ۸۲ است که با توجه به این که او ۲ سال از سایرین کوچک‌تر است در آینده می‌تواند در جمع برترین‌های ایران قرار گیرد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: در بررسیوضعیت پینگ پنگ بازان قم در رنکینگ نهایی سال ۹۷ نوجوانان کشور در بخش دختران ساره احمدی رتبه ۱۴ را به خود اختصاص داده است و  زهرا رضا حاجی بیدگلی رتبه ۴۶، مهسا رشیدی نژاد رتبه ۶۸  و کیمیا زرگر زاده رتبه ۹۶ را از آن خود کرده‌اند.

کد خبر 4551953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha