۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۵۱

در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور:

تیم فوتبال شهرداری همدان در یک دیدار سخت از سد فولاد نوین گذشت

تیم فوتبال شهرداری همدان در یک دیدار سخت از سد فولاد نوین گذشت

همدان- تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در یک دیدار بیرون از خانه از سد فولاد نوین اهواز گذر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در یک دیدار بیرون از خانه با تک گل حسین قادری دانشمند از سد فولاد نوین اهواز گذر کرد.

تیم فوتبال شهرداری همدان بعد از شکست هفته گذشته در همدان برابر تیم صدرنشین خوشه طلایی ساوه در جدول رده‌بندی وضعیت نامناسبی پیدا و فاصله امتیازی این تیم با تیم‌های قعرنشین کاهش پیدا کرد تا خطر سقوط به دسته پایین‌تر را بیش‌تر از گذشته در بیخ گوش خود احساس کند.

این تیم در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز برای جبران شکست تلخ هفته گذشته در یک دیدار بسیار حساس پا به اهواز گذاشت تا برابر فولاد نوین این شهر به میدان برود.

این دیدار مصاف فولاد نوین چهارم جدولی و تیم دهم جدول بود که کار را برای شهرداریچی‌های همدان دشوار کرده بود.

در دقیقه ۶ مسابقه این بازی داور خطای هند بازیکن شهرداری همدان را درون محوطه پنالتی تشخیص داد اما شهرداریچی‌ها بسیار خوش‌شانس بودند و پنالتی به گل تبدیل نشد.

بعد از این موقعیت مسلم گل زنی تیم فولاد نوین اهواز بازی متعادل‌تر شد و شهرداریچی‌ها در ضد حملات می‌توانستند چندین بار قفل دروازه فولاد را باز کنند اما درنهایت در همین نیمه بر روی ارسال کرنر؛ تیم فوتبال شهرداری همدان موفق شد توسط هافبک بومی خود حسین قادری دانشمند دروازه فولادی‌ها را باز کند.

در نیمه اول دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند و در نیمه دوم تیم فولاد نوین برای جبران شکست یک پارچه حمله شد اما دفاع مستحکم شهرداری همدان اجازه گل زنی به مهاجمان این تیم نداد هرچند شهرداریچی‌های همدان در ضد حملات می‌توانستند کار را زودتر از سوت پایان تمام کنند.

درنهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فوتبال شهرداری همدان به پایان رسید و شهرداری همدان با این ۳ امتیاز شیرین ۲۱ امتیازی شد و یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و به رده نهم رسید.

گفتنی است تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بیست و سوم سه‌شنبه ۲۱ اسفندماه در همدان میزبان ایران جوان بوشهر خواهد بود که این دیدار از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.

کد خبر 4560276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha