۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد

ناجا به خوبی از عهده مأموریت ها برآمده است

ناجا به خوبی از عهده مأموریت ها برآمده است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با توجه به مشکلات موجود و اینکه اقدامات سلبی و میدانی با سایر کارها متفاوت است اما پلیس توانسته به خوبی از عهده مأموریت ها برآید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهر کرد، اظهار داشت: خدا را شاکریم توفیق پیدا کردیم که در مراسم بزرگداشت شهدای گلگون کفن در خدمت خانواده شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه الحمدالله نیروی انتظامی به خوبی توانسته از عهده مأموریت‌ها برآید، گفت: با توجه به مشکلات و اینکه اقدامات سلبی و میدانی با سایر کارها متفاوت است اما با لطف و عنایت الهی و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و هوشیاری مردم شهیدپرور، پلیس به خوبی توانسته از عهده مأموریت‌ها برآید.

سردار اشتری با بیان اینکه این را لطف الهی می‌دانیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانیم خدمتگزاری کنیم، افزود: هر جامعه‌ای که توسعه و پیشرفت بخواهد، باید در سایه امنیت این مهم صورت بگیرد، الحمدالله با هماهنگی و همدلی خوبی که با حضور حضرتعالی که نقش محوری دارید و همین طور استاندار محترم و اعضای شورای تأمین و جدیت فرماندهی انتظامی استان، نیروی انتظامی در این منطقه روند و پیشرفت رو به جلویی داشته و توانسته شاخص‌های خوبی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در ادامه این دیدار ضمن تشکر از فعالیت‌های نیروی انتظامی، اظهار داشت: خیلی خوشحال شدیم که در ایام پایانی سال شما و هیئت همراه در مجلس شهدا حضور یافتید که این نشان دهنده توجه ویژه‌ای است که به فرهنگ ایثار و شهادت دارید.

امام جمعه شهر کرد خاطرنشان کرد: بحمدالله ناجا مجموعه‌ای بالنده است که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن می بالد و یکی از مجموعه‌هایی به شمار می‌رود که نزدیک به تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ناجا مجموعه‌ای تلاشگر و سالم است و واقعاً خود را در خدمت مردم می‌بیند و مردم هراسی از آن ندارند؛ بلکه پلیس را در هر جایی برای خود مامن و پناهگاه می‌دانند که با راحتی و امید می‌توانند از آن طلب استمداد و کمک کنند.

نکونام یادآور شد: به‌هرحال امنیت مقوله‌ای نیست که یک دستگاه بتواند آن را تأمین کند بلکه با همیاری و همدلی همه دستگاه‌ها و مردم در کنار یکدیگر است که این امنیت تأمین می‌شود و خدا را شاکریم که امنیت وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: هر چند خلأ هایی وجود دارد که باید برطرف شود اما در مجموع نیروی انتظامی نمره بسیار قابل قبولی به خود اختصاص داده به گونه‌ای که هم حضرت آقا و هم افراد نظاره‌گر می‌بینند که مجموعه ناجا به لطف الهی فعال و پویا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام افزود: هر چند عده‌ای می‌خواهند که با هنجارشکنی امنیت را برهم بزنند ولی فعال و مؤثر بودن نیروهای ناجا قابل تقدیر است؛ به هم پیوستگی نیروهای مجموعه شورای تأمین و فرماندهی انتظامی استان که جوان، پرنشاط و باتدبیر هستند سبب بوجود آمدن این امنیت شده است.

امام جمعه شهر کرد افزود: برای فرهنگ انقلاب و به جا حرکت کردن، نیاز به گفتمان سازی است در جایی که اقتضا می‌کند بایستی با تعامل و جایی که نیاز است با اقتدار وارد شد. همان گونه که پلیس عمل می‌کند اما لازم است تا این موضوع بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا بالندگی هابمان از نظر عِده و عُده بالاتر رود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مسئله فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است، افزود: نیروی انتظامی باید همیشه و در همه عرصه‌ها با توجه به اینکه در معرض هجمه‌ها است به فرهنگ شهادت طلبی بیش از همه دستگاه‌ها اهمیت داده و همیشه این فرهنگ را زنده نگه دارد.

کد خبر 4567947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha