۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۰۵

امام جمعه زاهدان:

پیروزی جبهه مقاومت نشان دهنده عظمت و قدرت اسلام است

پیروزی جبهه مقاومت نشان دهنده عظمت و قدرت اسلام است

زاهدان - امام جمعه زاهدان گفت:سفر اخیر رئیس جمهور سوریه و دیدار ایشان با رهبر معظم انقلاب و همچنین سفر ریاست محترم جمهوری به کشور عراق به همه دنیا پیروزی جبهه مقاومت را نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا موضوع بسیار مهمی است که باید همیشه خودمان و مردم را به این امر مهم سفارش کنیم.

وی فرارسیدن ماه رجب را تبریک گفت و ادامه داد: ماه رجب از کرامت‌های خاصی برخوردار است زیرا رجب ماه ولایت است از همین رو ماهی پر از فضیلت و خیر فراوان است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه در خصوص فضیلت، نورانی بودن و پر برکت بودن ماه رجب از سوی پیامبر اکرم (ص) احادیث فراوانی ذکر شده است، ادامه داد: باید از ظرفیت این ماه عزیز و بزرگ برای عبادت استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال ۹۷ قرار داریم، بیان داشت: در این روزها باید بررسی کنیم که در این ۳۶۵ روز چه کرده یم و باید اعمال خودمان را بسنجیم که در یکسال گذشته چه کارهایی انجام داده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان کشور هم باید فکر کنند که در یک سال گذشته برای رشد کشور در عرصه‌های مختلف چه کرده‌اند و نتیجه تصمیمات آنها چه بوده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال سال پیروزی اسلام و جبهه مقاومت بر دشمنان اسلام بود، بیان داشت: سفر اخیر رئیس جمهور سوریه و دیدار ایشان با رهبر معظم انقلاب و همچنین سفر ریاست محترم جمهوری به کشور عراق به همه دنیا پیروزی جبهه مقاومت را نشان داد.

حجت الاسلام محامی افزود: در جریان سفر اخیر رئیس جمهور ایران به کشور عراق همه دنیا دیدند که مسئولان کشور ما با سربلندی به همه کشورها سفر می‌کنند اما رئیس جمهور دولت آمریکا چندی پیش با خفت و ذلت پا به همین کشور گذاشت.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ در سیستان و بلوچستان هم شاهد اتفاقات خوب و بدی زیادی بودیم که وقوع حوادث تروریستی کور در استان یکی از اتفاق‌های نابه هنجار این سال بود که در جریان آنها چندین نفر از هموطنان عزیزمان به فیض شهادت نائل آمدند.

وی ضمن تشکر از همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که برای برقراری امنیت در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنند، تصریح کرد: در سال ۹۷ رویدادها و اتفاق‌های بسیار بزرگی با امنیت کامل در استان برگزار شد که نشان دهنده وجود امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دستگاه قضائی ما هم در سال ۹۷ در برخورد با متخلفان اقتصادی کشور رویه‌ای جدی داشت که امیدواریم که در سال آینده هم این جدیدت ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به اهدای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب به فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: اهدای این نشان به فرمانده سرافراز سپاه اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی نشان از رشادت‌های این فرمانده بزرگ در جبهه‌های مختلف است.

حجت الاسلام محامی با اشاره به در پیش بودن مراسم معنوی اعتکاف گفت: امیدواریم مراسم اعتکاف امسال پرشورتر از همیشه برگزار شود و شرایطی ایجاد شود تا جوانان ما بتوانند از این فرصت بی نظیر به خوبی برای خودسازی و عبادت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سال جدید را در پیش رو داریم و متأسفانه برخی از مردم کشور به دلیل شرایط اقتصادی در سختی‌هایی قرار دارند از همین رو وظیفه همه ما این است که با تمام توان به هم نوع خود کمک کنیم تا همه بتوانیم سال خوشی را آغاز کنیم.

کد خبر 4568562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha