۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد:

استفاده از ظرفیت مساجد همدان در برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی

استفاده از ظرفیت مساجد همدان در برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی

همدان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بااشاره به استفاده از ظرفیت مساجد در برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی گفت: تبلیغات اسلامی همدان ضمن شبکه سازی محله ای اجرای برنامه ها را دنبال کرد.

حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگو با خبرنگار مهر و توضیح پیرامون اقدامات انجام شده در زمینه تحقق شعار سال گذشته با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از دستگاه‌های برنامه محور است، گفت: در سال ۹۷ برنامه‌های این سازمان قبل از آغاز سال جدید مصوب و به همه زیر مجموعه‌های استانی ابلاغ شد.

حجت الاسلام دشتکی با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در سال ۹۷ اقدام انقلابی و جهادی با اولویت پرداختن به بحث شبکه سازی با مدیریت محله‌ای بود، گفت: تبلیغات اسلامی استان همدان در این راستا در اجرای برنامه‌ها به صورت موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به تشکل‌های مردمی و نهادهای مردمی با هدف نهاد سازی عمومی از دیگر برنامه‌های ما بود، گفت: در این خصوص تأسیس تشکل‌ها، تخصصی سازی، تقویت و پشتیبانی و اجرای برنامه‌های مردمی در نظر گرفته شد که به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه یکی از از اولویت‌های سال ۹۷ پرداختن به بحث بانوان و تشکل سازی فعالیت آنها بود، گفت: این مهم نیز با برگزاری ۵ برنامه در سطح استان به صورت موفق اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه تحقق شعار سال و حمایت از تولید ملی اولویت اصلی بود، اظهار کرد: در این راستا برنامه‌هایی در بحث‌های تبلیغی، اجرایی همچون کارگاه آموزشی با حضور افراد تأثیر گذار و تبیین استفاده از کالای داخلی که منجر به تولید و اشتغال شود انجام شد.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به استخراج آیات و روایات مربوط به تولید و اشتغال در قالب‌های مختلف به خصوص کتبی که تهیه و تدوین شد و در نهایت بحث سبک زندگی اسلامی با نگاه به تولید و اشتغال، گفت: در مجموع حدود ۷۶ سرفصل با ۵۰ هزار برنامه اعم از تبلیغی، تبیینی، حمایتی و بزرگداشت مناسبت‌ها به خصوص برنامه‌های ویژه جوانان و بانوان با محوریت مساجد محقق شد.

وی با اشاره به کسب رتبه دستگاه برتر کشوری در عرصه قرآن و عترت و رتبه نخست استانی در بحث ساماندهی امور جوانان و اوقات فراغت، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در بحث برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه گفتمان سازی دستگاه برتر استانی شناخته شد که در سایر حوزه‌ها همچون گروه‌های مؤثر در فعالیت‌های فرهنگی و دینی موجب شد رتبه برتر استانی و ملی را کسب کنیم.

کد خبر 4572990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha