۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

مدیران برای تحقق شعار رونق تولید باید تلاش بیشتری کنند

مدیران برای تحقق شعار رونق تولید باید تلاش بیشتری کنند

قزوین- معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: مدیران برای تحقق شعار سال باید تلاش شبانه روزی کنند تا بتوانیم زمینه اشتغال و رونق تولید را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: برای کنترل بازار لازم است مسئولان در صورت مشاهده تخلف از سوی عرضه کنندگان ضمن برخورد قانونی با متخلفان نسبت به مهر و موم و پلمب و نصب بنر گران فروشی بر روی سر درب واحد متخلف اقدام کنند.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط روزانه بیش از ۳ تا ۴ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود و در کنار آن باید تمهیدات لازم برای تأمین مرغ گرم در بازار هم اندیشیده شود تا با کمبود مواجه نشویم.

جانشین ستاد تنظیم بازار قزوین اظهار داشت: با تأمین گوشت قرمز منجمد و گرم مورد نیاز بازار می‌توانیم زمینه کاهش قیمت این کالاها را فراهم کنیم.

حبیبی تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات توزیع مرغ و گوشت با کمک دستگاه‌های متولی در سال جدید اقدام می‌کنیم.

وی افزود: دولت در بازار میوه هیچ دخالتی نمی‌کند و توزیع میوه ایام عید توسط ستاد تنظیم بازار با هدف کنترل و تعدیل قیمت انجام می‌شود و در این راستا با استقرار ۱۰ غرفه توزیع میوه عید در قزوین لازم است نظارت کافی بر فعالیت این غرفه‌ها تا هنگام تعدیل قیمت میوه صورت گیرد.

حبیبی اظهار داشت: در حال حاضر در بازار استان هیچ کمبودی در زمینه گوشت قرمز و سفید و میوه نداریم و همه نیازها تأمین شده است.

وی با تاکید بر مقابله و برخورد جدی با اخلال گران بازار بویژه گران فروشان گفت: نظارت و بازرسی مستمر از بازار، تأمین نهاده‌ها و خوراک دام به منظور حفظ و استمرار تولید گوشت در واحدهای دامی استان توسط دستگاه‌های ذیربط از دیگر کارهایی است که با جدیت باید دنبال شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین در ادامه تصریح کرد: با توجه به نام گذاری سال جدید به نام رونق تولید باید مدیران استان در برنامه ریزی های خود به حوزه تولید توجه جدی داشته باشند تا در این مسیر گام برداریم.

حبیبی اظهار داشت: مهمترین راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور تقویت و رونق تولید است و در این راه باید موانع را از پیش روی صنعتگران و کارآفرینان برداریم.

کد خبر 4576156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha