۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸

شهردار کلاته رودبار دامغان:

باران به ۲۵۰ منزل مسکونی شهر کلاته رودبار خسارت زد

باران به ۲۵۰ منزل مسکونی شهر کلاته رودبار خسارت زد

دامغان - شهردار کلاته رودبار دامغان گفت: بارش شدید باران طی چند روز گذشته به ۲۵۰ منزل مسکونی این شهر از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد کرده است.

سجاد فدایی باشی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به شدت بارندگی چند روز گذشته در شهر کلاته رودبار، تاکید کرد: این بارش‌ها در کنار خوشحالی مردم منطقه به ویژه کشاورزان و دامداران متأسفانه باعث وارد شدن خسارت به برخی از منازل مسکونی در سطح شهر کلاته رودبار نیز شده است که نیروهای شهرداری به یاری خسارت دیدگان شتافتند.

وی تصریح کرد: پس از بارش باران در شهر کلاته رودبار کارشناسان واحد فنی شهرداری کلاته رودبار مأمور برآورد میزان خسارت به واحدهای مسکونی و زیر ساخت‌ها شدند که میزان خسارت به زودی به مراجع ذی صلاح گزارش خواهد شد.

شهردار کلاته رودبار خاطر نشان کرد: منازل آسیب دیده اغلب منازلی هستند که در سال‌های ۹۳ و ۹۵ نیز دچار خسارت سیل شده بودند که در آن مقطع به دستور دولت مقر شد به خانواده‌های آسیب دیده ناشی از سیل تسهیلاتی در قالب وام تعمیرات پرداخت شود.

فدایی باشی اضافه کرد: علی رغم تاکید استاندار وقت، فرماندار و ستاد مدیریت بحران به دلیل عدم همکاری بانک عامل معرفی شده در پرداخت تسهیلات، بسیاری از شهروندان کلاته رودباری نتوانستند تسهیلات تعمیر منازل را دریافت کنند و اگر بانک بدون در نظر گرفتن سند مالکیت تسهیلات تعمیرات را پرداخت می‌کرد شاید شاهد این حجم خسارت نبودیم.

وی گفت: امیدواریم با تدبیر دولت مشکلات و خسارت‌های وارده به همه سیل زدگان در کشور و همچنین شهروندان کلاته رودبار رفع شود.

شهر کلاته رودبار در ۴۵ کیلومتری شمال شهرستان دامغان واقع و دارای چهار هزار نفر جمعیت است.

کد خبر 4578142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha