۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی همیشه در دسترس شماست

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی همیشه در دسترس شماست

امروزه ازدواج و تشکیل خانواده پروسه پیچیده‌تری نسبت به سال‌های قبل دارد و این طور نیست که فقط پدرها و مادرها تصمیم گیرنده نهایی برای ازدواج دختر و پسر باشند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قبل از ازدواج هر دو نفر باید طی جلسات متعدد و صحبت با یک دیگر به نتیجه نهایی برسند و بر اساس شناخت نسبی که از یک دیگر در این مدت به دست آورده‌اند، تصمیم نهایی برای ازدواج را بگیرند.

ازدواج یکی از مهمترین تصمیمات هر فرد در زندگی است و آینده هر دو نفر به این انتخاب بستگی دارد. ازدواج با فرد مناسب باعث رشد، تعالی و آرامش افراد می‌شود و انتخاب غلط و ازدواج با فرد نامناسب ممکن است هر دو نفر را دچار تنش کرده و حتی ممکن است این روحیه ناآرام و پر تنش به نسل بعدی (فرزندان) منتقل شود و این چرخه ناصحیح بارها تکرار شود.

اهمیت انتخاب صحیح در ازدواج بر هیچ عکس پوشیده نیست و به همین دلیل افراد قبل از انتخاب نهایی باید موشکافانه در مورد یک دیگر به شناخت برسند و البته از مشاوره پیش از ازدواج بهره ببرند. مشاور خوب به شما نمی‌گوید با این فرد ازدواج کنید یا نکنید، اما با کمک مشاوره‌های تک نفره و دو نفره و همچین انجام تست‌های مختلف به شما کمک می‌کند خودتان تصمیم نهایی درست را بگیرید.

اگر به مشاورین ازدواج دسترسی ندارید و نمی‌توانید حضوری به مراکز مشاوره مراجعه کنید، نگران نباشید!

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی برای افرادی است که به هر دلیل امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارند. با یک تماس و بدون طی مسیر طولانی می‌توانید از خدمات مشاوره پیش از ازدواج مرکز سلام مشاور بهره مند شوید و تصمیم نهایی خود را با کمک مشاورین و با اطمینان بیشتر بگیرید.

مشاوره خانواده تلفنی

تفاوت سلیقه، تفکر و یا تفاوت نسل ممکن است باعث بروز اختلافاتی در خانواده شود که اگر به آنها توجهی نشود، کم کم باعث از بین رفتن صمیمت بین اعضای خانواده خواهد شد.

مسلماً در هر خانواده‌ای اختلافاتی ایجاد می‌شود؛ مساله مهم این است که این اختلافات را چگونه حل و فصل کنیم؟ از چه روشی استفاده کنیم تا این کشمکش‌ها و اختلافات در خانواده ریشه‌دار نشود؟ گاهی اوقات اختلافات به وجود آماده را می‌توان با هم فکری و مشورت با دیگران برطرف کرد و دوباره صمیمت و آرامش را به خانواده بازگرداند!

در گذشته زمانی که اختلافاتی در خانواده‌ها ایجاد می‌شد، افراد از ریش سفیدان و بزرگ‌ترهای فامیل در خواست می‌کردند تا واسطه شوند و یا با این افراد همفکری می‌کردند تا بتوانند مشکلات را حل و فصل کنند!

در دنیای امروز نیز این اختلافات همچنان حضور دارند و ممکن است فقط ظاهر این اختلافات تغییر کرده باشند؛ اهمیت مشورت و هم فکری کردن در دنیای امروز نیز بر هیچکس پوشیده نیست و به همین دلیل در چنین موقعیت‌هایی افراد از مشاوره خانواده بهره می‌برند.

زمانی که اختلافی در خانواده‌ها رخ می‌دهد، بهتر است با نفر سومی که بدون قضاوت می‌تواند راه کار ارائه دهد، مشورت کنیم و از صحبت‌های ایشان برای حل اختلافات خود بهره ببریم.

یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای دسترسی به مشاورین خانواده استفاده از مشاوره خانواده تلفنی است؛ اگر به هر دلیل امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارید، نگران نباشید! راه‌های دیگری هم برای صحبت با مشاورین خانواده وجود دارد.

مشاوره زناشویی تلفنی

یک رابطه خوب و عاشقانه ساختنی است و به خودی خود به وجود نمی آیند! گاهی اوقات عدم شناخت کامل زوجین و یا تفاوت فکر و سلیقه باعث بروز اختلافاتی می‌شود که ممکن است برای مدتی صمیمت بین دو نفر کم رنگ شود و اختلافات در زندگی پر رنگ تر از قبل نمایان شوند. در چنین شرایطی نباید این اختلافات را بی اهمیت تلقی کرد و منتظر معجزه‌ای ماند تا این اختلافات به خودی خود حل شوند و دوباره زندگی مانند قبل شیرین شود.

با توجه به اینکه هیچ دو نفری کاملاً مانند هم نیستند و تفاوت فکر و سیلقه در هر رابطه‌ای وجود دارد، پذیرش این تفاوت‌ها می‌تواند از برزو بسیاری از اختلافات جلوگیری کند! اگر زوجین یاد بگیرند به جای قهر و دلخوری با هم صحبت کنند و مشکلات را بدون دخالت خانواده‌ها، خودشان حل کنند، مسلماً رابطه‌ای عاشقانه و پر از آرامش را تجربه خواهند کرد.

سوءبرداشت از رفتارهای طرف مقابل یکی دیگر از دلایل بروز اختلافات در زندگی زناشویی است؛ گاهی اوقات زوجین در مورد انتظارات همسرشان چیزی نمی‌دانند و همین عدم اطلاع از انتظارات همسر، ممکن است کم کم باعث کم شدن صمیمت بین زوجین شده و اختلافات بین دو نفر را پر رنگ تر کند.

همه این اختلافات قابل حل شدن هستند؛ در صورتی که زوجین آنها را بی اهمیت جلوه ندهند و برای ساختن یک رابطه عاشقانه و سالم تلاش کنند.

در چنین موقعیت‌هایی، توصیه می‌شود حتماً از مشاوره زناشویی تلفنی یا حضوری بهره ببرید و برای حل مشکلات و اختلافات به وجود آمده قدمی بردارید.

اگر به هر دلیل امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره برای شما فراهم نیست، از مشاوره زناشویی تلفنی سلام مشاور بهره ببرید و با کمک مشاورین مجرب سلام مشاور برای حل مشکلات خود و ساختن یک رابطه سالم پیش قدم شوید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4583803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha