۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۲۴

برگزاری جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا

ایجاد بستری مناسب برای ثبت آثار تولیدکنندگان سرگرمی‌های آموزشی

ایجاد بستری مناسب برای ثبت آثار تولیدکنندگان سرگرمی‌های آموزشی

مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای نظارت بر اسباب‌بازی از ایده‌ها، فعالیت‌ها و تولیدات جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اولین جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا در پنج محور شامل غرفه‌های نمایشگاهی، سمینارهای پژوهشی، مسابقه‌های دانش‌آموزی، محتوای دیجیتال و سخنرانی علمی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون و شورای نظارت بر اسباب‌بازی در چند بخش این جشنواره و با هدف اشاعه استفاده از وسایل آموزشی و کمک‌آموزشی، افزایش مهارت‌های کودکان، فرهنگ‌سازی در استفاده از آموزش‌های نوین و آموزش با بازی و حمایت از فعالیت‌ها، درگیر کردن افراد از سنین پایین برای تولید بازی فکری و آموزشی، جهت‌دهی به تولید محتوا و تولید بازی‌های رایانه‌ای، شناسایی و حمایت از استعدادهای دانش‌آموزان و طرح‌های برتر از ایده‌ها و تولیدات و فعالیت‌های جشنواره حمایت خواهند کرد.

حمایت از مسابقه‌ای با عنوان بازی فکری و مهارتی که در سه گرایش طراحی بازی، روبیک، معماهای چرخشی و چرتکه برگزار می‌شود و ایجاد بستری برای ثبت آثار تولیدکنندگان، سرگرمی‌های آموزشی و حمایت از دانش‌آموزان مبدع و نوآور برخی از فعالیت‌های این نهاد خواهد بود.

مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری نیز به صورت تخصصی در بحث حمایت از ساخت بازی‌های رایانه‌ای و تولید محتوای دیجیتال همکار این جشنواره خواهد بود.

حمایت و سرمایه‌گذاری برای تجاری‌سازی طرح‌ها و یا دست‌کم ایجاد بستری برای شناسایی و شکوفایی نخبگان در این عرصه از جمله حمایت‌های عنوان شده در این جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر از طریق برنامه کاربردی سینا روبیک و یا سایت http://sinaproject.info اقدام کنند.

کد خبر 4584873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha