۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷

آغاز «مثل خاراندن یک زخم» در عمارت نوفل لوشاتو

آغاز «مثل خاراندن یک زخم» در عمارت نوفل لوشاتو

نمایش «مثل خاراندن یک زخم» به نویسندگی و کارگردانی فرانک فروتن از امروز ۲۰ فروردین در سالن ۲ عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «مثل خاراندن یک زخم» به نویسندگی و کارگردانی فرانک فروتن از امروز سه‌شنبه بیستم فروردین، ساعت ۱۸ اجرای عمومی خود را در سالن ۲ عمارت نوفل لوشاتو آغاز می‌کند و تا ششم اردیبهشت هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. فرانک فروتن که پیش از این نمایش «ترس‌های کوچک من» را در تماشاخانه باران روی صحنه برده بود این بار نمایش «مثل خاراندن یک زخم» را با بازی سمیه قهرمانی، حامد نساج بخارایی، حسین معدن نشین و ریحانه یزدان یار با نگاهی نو به روابط سردرگم جامعه امروزی روی صحنه می برد.

مجری طرح این نمایش خانه تئاتر البرز است. دیگر عوامل نمایش عبارتند از دستیار کارگردان جواد پورابراهیمی، مدیرتولید هادی پورابراهیمی، طراح صحنه و نور سعید معروف پور، طراح گریم زهره شکرگزار، طراح لباس فرنیا احمدوند. طراح پوستر امیرجباری، آهنگساز سپهر سراجی، ترکیب صدا امیر محمدجعفری، مدیر صحنه حسن پردل، منشی صحنه بهار باقری، روابط عمومی شیرین صفایی و نور و صدا سیما خدایار.

کد خبر 4585852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha