۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱

امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

افزایش خسارت سیلاب با ساخت و ساز غیر مجاز و تصرف حریم رودخانه‌ها

افزایش خسارت سیلاب با ساخت و ساز غیر مجاز و تصرف حریم رودخانه‌ها

بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز، تصرف حریم رودخانه‌ها و ... دلیل افزایش خسارت‌های سیلاب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر یکشنبه در شورای اداری شهرستان که در محل فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: باران رحمت الهی است و بارندگی‌های اخیر در کشور خشکسالی‌های سال‌های گذشته را جبران کرد.

وی، افزود: مشکلات و خسارت‌های ناشی و پیش آمده بر اثر سیل اخیر به عدم رعایت موارد اصولی و فنی مردم در تصرف حریم رودخانه‌ها، ساخت و ساز غیر مجاز در مسیر رودخانه‌ها و … بر می‌گردد.

امام جمعه بروجرد، تصریح کرد: اگر این موارد در طول سال‌های گذشته رعایت می‌شد این مشکلات پیش نمی‌آمد و شاید خسارت‌ها هم کمتر می‌شد.

حجت الاسلام حسینی، ادامه داد: در صبر مقابل مشکلات باید تأمل کنیم و به هنگام سختی‌ها وقتی ایمان در وجود آدمی تقویت شده باشد هیچ موضوعی نمی‌تواند آن را تغییر دهد.

وی، تاکید کرد: در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام نیز با دست خالی در مقابل دشمنان ایستادند اما آنچه موجب پیروزی آنها شد داشتن ایمان قوی بود.

امام جمعه بروجرد، یادآور شد: وقتی ایمان وجود داشته باشد همیشه در مقابل هر حادثه‌ای سربلند بیرون خواهیم بود و مردم هم بدانند این ملت ایران هستند که با داشتن ایمانی قوی پیروز همیشگی میدان خواهند بود.

کد خبر 4590366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha