۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب مطرح کرد

اولین اقدام رانندگان درصورت مشاهده نکردن خودروی خوددرمحل پارک شده

اولین اقدام رانندگان درصورت مشاهده نکردن خودروی خوددرمحل پارک شده

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهورفاتب گفت:رانندگان بعد از متوجه شدن از نبودن خودرو در محل پارک شده در صورتیکه پیامک حمل خودرو به پارکینگ را دریافت نکرده باشند، با سامانه ۱۱۰پلیس تماس بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب درباره درخواست برخی از مردم در تماس با راهور تهران بزرگ مبنی بر اینکه در صورت نبودن خودروی‌شان در محل پارک شده چه اقدامی باید انجام دهند، گفت: راننده خودرو بعد ار متوجه شدن از عدم وجود خودرو در محل پارک شده در صورتیکه پیامک حمل خودرو به پارکینگ برای راننده ارسال نشده باشد، در اولین اقدام می‌بایست با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس حاصل کرده و اتفاق را گزارش دهد. در این صورت اگر خودرو به دلیل تخلف در محل توقف توسط جرثقیل پلیس راهور به پارکینگ منتقل شده باشد، پاسخگوی سامانه ۱۱۰، راننده را از محل پارکینگ مطلع می‌کند و در غیر این صورت راننده را راهنمایی کرده تا موضوع را از کلانتری مرتبط پیگیری کند.

وی در پایان گفت: با توجه به تکرار مواردی از این دست به تمامی شهروندان توصیه می‌شود در صورت تغییر آدرس و یا شماره تلفن همراهشان، این مسئله را در اسرع وقت به دفاتر پلیس +۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4591140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha