۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۳۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

بستر سازی برای ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در کهگیلویه و بویراحمد

بستر سازی برای ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد بستر سازی برای ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، افزود: تلاش می‌شود که ساز و کارهای استقرار صندوق پژوهش را در استان داشته باشیم.

احمدی با بیان اینکه شروع خوبی در حوزه پارک علم و فناوری استان داریم، عنوان داشت: اقدامات لازم برای گسترش این ظرفیت‌ها انجام خواهد شد.

استاندار نقش اشتغال مولد در رشد استان را محسوس دانست و گفت: سرمایه باید به سمتی انتقال داده شود که تحقق ارزش افزوده اجرایی شود و مسیر بکارگیری منابع باید مسیری مولد باشد.

احمدی با بیان اینکه در سال ۹۷ تلاش زیادی برای رشد استان انجام گرفت، ابراز داشت: افزایش ۴۰۰ عددی تخت‌های بیمارستانی در بخش درمان، برون سپاری طرح و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تلاش برای حفظ اشتغال توسعه آن از جمله فعالیت‌های سال ۹۷ بود.

استاندار به سیل اخیر در استان اشاره کرد و ابراز داشت: بارش نزولات جوی موجبات تقویت منابع آبی استان را فراهم کرد و از طرفی آسیب به ابنیه، واحدهای تولیدی، بخش کشاورزی و زیرساخت‌ها را داشتیم که خسارات به ستاد بحران کشور و رو نوشت آن برای معاون اول رئیس جمهور ارسال شد.

احمدی با اشاره به پتانسیل‌های استا، در بخش گیاهی عنوان داشت: از ظرفیت بخش گیاهان دارویی نیز برای توسعه استان استفاده خواهد شد.

کد خبر 4591898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha