۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۰۷

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان سمنان:

۱۱ هزار نفر در هشتمین جشنواره نوجوان سالم استان سمنان شرکت کردند

۱۱ هزار نفر در هشتمین جشنواره نوجوان سالم استان سمنان شرکت کردند

سمنان - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش سمنان بابیان اینکه ۱۱ هزار نفر در هشتمین جشنواره نوجوان سالم استان شرکت کردند، گفت: از این تعداد ۲۰۰ اثر به مرحله کشوری راه‌یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حاجی قاسمی ظهر یکشنبه در هشتمین جشنواره نوجوان سالم استان به میزبانی سالن اجتماعات شهید مطهری سمنان ضمن بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر شامل دانش آموزان، معلمان و اولیا در هشتمین جشنواره نوجوان سالم استان شرکت کردند، ابراز داشت: این جشنواره هم‌زمان در ۱۱ شهر استان برگزار و آثار به دبیرخانه ارسال‌شده است.

وی بابیان اینکه از بین آثار ارسالی ۲۰۰ اثر به مرحله کشوری راه‌یافته است، اضافه کرد: آثار ارائه‌شده در چهارچوب مقاله، داستان، نقاشی، روزنامه دیواری و عکاسی را شامل می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، ابراز داشت: با توجه به اینکه نوجوانی دوران طلایی یک فرد محسوب می‌شود تلاش شد تا در قالب این قبیل جشنواره در حوزه اعتیاد و خشونت نوجوانان آگاهی بیشتری کسب کنند.

حاجی قاسمی حضور دانش آموزان و استقبال آن‌ها را از این جشنواره مطلوب خواند و تصریح کرد: بر اساس تحقیقات دوران نوجوانی حساس و ریسک‌پذیر است لذا ناگزیر برای پیشگیری از رفتارهای پرخطر می‌بایست برای نوجوانان برنامه‌ریزی‌های مناسب صورت گیرد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف آموزش‌وپرورش شناساندن آسیب‌های اجتماعی به نوجوانان و ارائه راهکار مبارزه با آن به شمار می‌رود که بر این اساس برای ترویج سبک زندگی سالم زمینه حضور حداکثری دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم فراهم‌شده است.

کد خبر 4602438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha