۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶

در مازندران،

سامانه فروش مستقیم برنج ( استارتاپ بینج) راه اندازی شد

سامانه فروش مستقیم برنج ( استارتاپ بینج) راه اندازی شد

ساری - سامانه فروش مستقیم برنج از تولیدکننده به مصرف کننده با عنوان «استارتاپ بینج» با حمایت پارک علم و فناوری مازندران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی معتمدزادگان صبح دوشنبه در مراسم ایجاد و راه اندازی سامانه فروش مستقیم برنج از تولیدکننده به مصرف کننده با اظهار اینکه بسیاری از صنایع بزرگ به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی و دیگر مشکلات غیرفعال هستند گفت: برخی از صنایع به دلیل اینکه نتوانستند خودشان را با شرایط روز هماهنگ کنند دچار مشکل شدند.

وی با اشاره به تغییرات تکنولوژی و مدل کسب و کار گفت: آینده صنعت اقتصاد در همه جای دنیا و کشور به تکنولوژی بستگی دارد و باید به این سمت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ناامیدی در بین اقشار دانشجویی به دلیل نگرانی از شغل زیاد است گفت: ما باید برای توسعه کسب و کارهای نوین برنامه ریزی و فرهنگ سازی کنیم.

معتمدزادگان با اشاره به اینکه حمایت چندانی از کسب و کارهای نوین صورت نگرفته است گفت: متأسفانه جامعه ما کارآفرین نیست و بسیاری از دانشجویان تشکیل تیم را بلد نیستند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران، با اظهار اینکه جامعه مسئول خود و خودگران است گفت: بخش خصوصی استارتاپ ها را برای سرمایه گذاری به یکدیگر وصل می‌کند و اگر فضای کسب و کار در شهر و جامعه وجود نداشته باشد نمی‌توانیم جریان‌های اقتصادی ایجاد کنیم.

معتمدزادگان کل هزینه مورد نیاز برای کسب و کارهای کوچک مانند استارتاپ را ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان دانست و گفت: استارتاپ ها مانند برفی در قله کوه هستند که ذره ذره آب می‌شوند.

سالانه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن برنج در مازندران تولید می‌شود

کد خبر 4603296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha