۲۳ اسفند ۱۳۸۵، ۱۰:۴۲

نماینده خرم آباد در تذکر آیین نامه‌ای؛

دولت به اجرای مصوبه آزادسازی قلعه‌ فلک‌الافلاک بی ‌توجهی می‌کند

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به عدم رسیدگی به موضوع آزاد سازی قلعه فلک الافلاک در جلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق قصد ترک جلسه علنی را داشت

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، قدرت الله ایمانی نماینده خرم آباد در شروع جلسه علنی امروز مجلس هفتم طی تذکر آیین نامه ای با اشاره به شرح وظایف هیات رئیسه در آیین نامه گفت: کمیسیون تلفیق شب گذشته برای پاره ای از کارها و بررسی برخی مسایل تشکیل جلسه داد که به علت عدم هماهنگی بین اعضاء کمیسیون و ضعف هیات رئیسه در اداره جلسه به برخی از مسائل پرداخته نشد.

نماینده خرم‌آباد در ادامه نسبت به عدم اجرای مصوبات مجلس توسط دولت انتقاد کرد و گفت: دولت به مصوبه آزادسازی قلعه‌ فلک‌الافلاک بی‌توجهی می‌کند.

وی افزود: بی‌توجهی دولت درباره اجرای این مصوبه موجب اعتراض مردم شده است و من به آنها قول داده‌ام که امروز جلسه علنی را به نشانه اعتراض نسبت به عدم اجرای این مصوبه ترک کنم.

محمد رضا باهنرنایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، تذکر ایمانی را وارد  ندانست و از وی خواست  به دلیل بی ارتباط بودن تذکر با اداره جلسه علنی به تذکر خود ادامه ندهد.

در این هنگام، ایمانی به منظور اعلام اعتراض خود به عدم رسیدگی به موضوع آزاد سازی قلعه فلک الافلاک، قصد داشت جلسه علنی را ترک کند که با وساطت تعدادی از نمایندگان پس از دقایقی داد و فریاد، از قصد خود صرف نظر کرد.

کد خبر 461126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha