۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۵۶

رقابت پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره؛

جایگاه نهایی عابدینی و فتوحی در جام جهانی اسپانیا مشخص شد

جایگاه نهایی عابدینی و فتوحی در جام جهانی اسپانیا مشخص شد

مجتبی عابدینی و محمد فتوحی با کسب جایگاه هفتاد و دوم و هفتاد و پنجم به کار خود در مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسپانیا پایان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسپانیا که از امروز جمعه در مادرید آغاز شد و در بخش انفرادی این رقابت‌ها، مجتبی عابدینی و محمد فتوحی از صعود به جدول اصلی و ٦٤ نفره بازماندند.

عابدینی بعد از صعود از مرحله مقدماتی ابتدا حریفی از آمریکا را شکست داد اما در دیگر دیدار خود مقابل حریف روسی شکست خورد و با کسب جایگاه ٧٢ به کار خود پایان داد.

محمد فتوحی نیز بعد از مرحله مقدماتی و در اولین دیدار حریف آمریکایی را متحمل شکست کرد. وی نتیجه دیدار دیگر خود را به نماینده چین واگذار کرد و همچون عابدینی از صعود به جدول ٦٤ نفره بازماند. محمد فتوحی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه ٧٥ شد.

محمد رهبری اما موفق به صعود به جدول ٦٤ نفره شد. رهبری بعد از مرحله مقدماتی نمایندگانی از تایلند و چین را شکست داد و راهی این جدول شد.

دیدارهای جدول ٦٤ نفره مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسپانیا فردا شنبه برگزار می‌شود. در این جدول رهبری به مصاف نماینده فرانسه می‌رود و علی پاکدامن هم با حریفی از کانادا دیدار می‌کند.

پاکدامن به دلیل رنکینگ جهانی بالا، بدون دیدارهای مقدماتی در این جدول قرار گرفت.

کد خبر 4613248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha