۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۰۹

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی:

گروه های جهادی آذربایجان شرقی همچنان در مناطق سیل زده حضور دارند

گروه های جهادی آذربایجان شرقی همچنان در مناطق سیل زده حضور دارند

تبریز- رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در مناطق سیل زده گفت: ۳۵۹ گروه جهادی آذربایجان شرقی به مناطق سیل زده اعزام شدند و مشغول خدمت رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد اسکندری عصر امروز شنبه در جمع فعالان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به نقش بسیج سازندگی در کشور گفت: ۴۵۰ گروه جهادی در استان فعال است و خدمات مختلف عمرانی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی به مردم محروم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: در این روز در سال ۷۹ دستور تشکیل بسیج سازندگی توسط مقام معظم رهبری صادر شد.

اسکندری با تاکید بر اینکه سال گذشته گروه‌های جهادی آذربایجان شرقی ۱۰۰ هزار و ۳۴۷ نفر – ساعت در مناطق مختلف برای محرومیت زدایی اعزام شدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی با بیان اینکه قرارگاه‌های استان ما در سه استان سیل زده ایجاد شده است افزود: تعداد ۳۵۹ گروه جهادی به مناطق اعزام شدند که طی آن ۲۷۰ تن اقلام مختلف به سیل زده‌ها اهدا شد.

وی با تاکید بر اینکه یک میلیون لیتر آب آشامیدنی در مناطق سیل زده کشور توسط بسیج سازندگی استان توزیع شد، ادامه داد: از دیگر خدمات بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در مناطق سیل زده می‌توان به پاکسازی تعداد ۲۰۰ باب خانه و لایروبی ۴۱ محله، اهدای ۲۸ هزار تخته پتو، ۲ هزار تخته قالی شویی صلواتی و پخش ۲۰۰ هزار لیتر آب معدنی اشاره کرد.
 

کد خبر 4614202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha