۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۰۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران:

دشمن با جنگ هوشمندانه به دنبال ناامیدی مردم است

دشمن با جنگ هوشمندانه به دنبال ناامیدی مردم است

ری- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه دشمن با جنگ هوشمندانه و ترکیبی به دنبال ناامیدی ملت است، گفت: نصرت و یاری خداوند در زمان ناامیدی مشاهده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر سهرابی، ظهر دوشنبه با حضور در مراسم نشاط و معنویت که با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، تبلیغی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرری و همکاری فرهنگسرای ولا و با حضور حجت الاسلام علی کنگرلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری، معبودی، معاون فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰، و اقشار مختلف مردم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: در تاریخ پیامبران در بدترین شرایط که مردم نا امید بودند نصرت و یاری خدا را مشاهده کردند، نمونه آن غرق شدن فرعون و سپاهیانش در رود نیل است.

سهرابی به بارندگی‌های سال قبل و جاری اشاره کرد و افزود: هیچکس فکر نمی‌کرد بعد از چندین سال خشکسالی شاهد چنین بارشی باشیم لذا در بدترین شرایط نباید امید خود را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ هوشمندانه و ترکیبی به دنبال ناامیدی ملت در برابر دستاوردهای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: تحقق آینده امیدبخش برای کشور با ادله متقن، منطقی و باورپذیر قابل اثبات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه علی رغم همه سختی‌ها و کاستی‌ها ۴۰ سال توأم با عزت را داشته‌ایم، بیان کرد: با توکل بر خداوند حضور آگاهانه مردم آینده‌ای درخشان و امید بخش را برای کشور رقم خواهیم زد.



 

کد خبر 4616060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha