۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۱۶

امیر سرتیپ نصیرزاده:

تاریخ‌نگاری دفاع مقدس، تقویت کننده فرهنگ مقاومت است

تاریخ‌نگاری دفاع مقدس، تقویت کننده فرهنگ مقاومت است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع نویسندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس این نیرو گفت: واقعه نگاری دفاع مقدس و انتشار آن، منجر به تقویت باور شکست ناپذیری اندیشه و فرهنگ مقاومت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، در جمع تعدادی از پیشکسوتان و نویسندگان این نیرو ضمن تجلیل از نقش ارزنده آن‌ها در دوران دفاع مقدس، ثبت و ضبط و انتشار خاطرات و وقایع جنگ را در شرایط کنونی استمرار دفاع در جبهه‌ای به مراتب سخت‌تر دانست.

وی با اشاره به تغییر جغرافیای تهدیدات دشمن از مرزهای زمینی به مرزهای اعتقادی، افزود: در شرایطی که فضای مجازی تا داخل منازل و کانون خانواده‌ها نیز امکان نفوذ پیدا کرده است، تقویت باورهای دینی و مکتبی و انتشار تجربیات دوران دفاع مقدس که تابلویی درخشان از تحقق وعده نصرت الهی و بیانگر ضرورت مبارزه در راه آرمان هاست، ضرورتی است که هر کدام از ما به سهم خود در قبال آن مسئول هستیم.

شایان ذکر است؛ گردهمایی نویسندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با هدف هم‌اندیشی پیرامون تقویت ساختار وقایع نگاری دفاع مقدس در نیروی هوایی ارتش برگزار شد. در این همایش تعدادی از پیشکسوتان و نویسندگان نظرات خود را مطرح، و بر آمادگی خود برای انتقال تجربیات سال‌های دفاع مقدس و ثبت و ضبط خاطرات آن دوران پرافتخار تاکید کردند.

کد خبر 4617122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha