۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۱۰

تکواندو قهرمانی جهان؛

مدال برنز مهلا مومن زاده قطعی شد/پلنگ افکن ازدور رقابتها کنار رفت

مدال برنز مهلا مومن زاده قطعی شد/پلنگ افکن ازدور رقابتها کنار رفت

در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان دختر تکواندوکار کشورمان با برتری در سه مبارزه متوالی به نیمه نهایی صعود و مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ایران در روز نخست از بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی سه نماینده داشت که در این بین تنها مؤمن زاه به نیمه نهایی صعود کرد. اکرم خدابنده و محمدحسن پلنگ از دور مسابقات حذف شدند.

در وزن ۴۶- کیلوگرم زنان مهلا مومن‌زاده بعد از برتری ۲۱ بر یک مقابل «آینور یواشپای» از قزاقستان و ۱۷ بر ۷ برابر «جوردین اسمیت»، «مدودوا» از روسیه را ۲۳ بر ۳ از پیش رو برداشت و سپس ۳۰ بر ۲۰ «لنا استوجکویک» از کرواسی را نیز ۳۰ بر ۲۰ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

اکرم خدابنده سرگروه تیم بانوان ایران در وزن ۷۳- کیلوگرم و در گام نخست برابر «کانسل دنیز» از قزاقستان با ارائه یک مبارزهانتقاد آمیز در نهایت ۲۵ بر ۱۶ باخت و حذف شد.

محمدحسن پلنگ افکن در وزن ۵۸- کیلوگرم بعد از دو پیروزی ۱۷ بر ۴ مقابل «جفرسون اُچوآ» از کلمبیا و ۱۷ بر ۵ در پیکار با «تاوین هانپراب» از تایلند، در مبارزه سوم خود ۱۰ بر ۹ نتیجه را به «محمد فاروق» از مصر واگذار کرد و حذف شد. دارد.

این دوره از مسابقات با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی انگلستان در شهر منچستر جریان دارد.

کد خبر 4618031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha