۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۲:۲۱

بارش های بهاری در شمال شرق کشور ادامه دارد؛

رگبار باران در خراسان رضوی؛آبگرفتگی در مشهد،رانش زمین در کلات

رگبار باران در خراسان رضوی؛آبگرفتگی در مشهد،رانش زمین در کلات

مشهد- بارش رگباری باران در مشهد موجب آبگرفتگی برخی معابر و ایجاد ترافیک مقطعی در خیابان های این شهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رگبار باران همراه با وزش باد و رعد و برق بعدازظهر چهارشنبه در برخی شهرهای خراسان موجب آبگرفتگی معابر و مسدود شدن برخی راه‌های اصلی و روستایی این استان شد.

بارش باران در مشهد که دارای شدت قابل توجهی بود باعث شد تا آبگرفتگی و ترافیک مقطعی در برخی معابر و خیابان‌های این شهر ایجاد شود.

باران همچنین موجب رانش زمین در محور کلات به درگز و مسدود شدن این محور شد و در برخی جاده‌های روستایی نیز به صورت موقت سیل جاری شد.

هواشناسی خراسان رضوی نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بارش‌های رگباری باران تا پایان هفته جاری به صورت پراکنده و متناوب در استان ادامه خواهد داشت، که در برخی نقاط توأم با رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

طبق این پیش بینی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با تقویت امواج ناپایدار عبوری از روی استان انتظار می‌رود بر حجم بارش‌ها افزوده گردد، که بارش تگرگ همچنین احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان آب در استان وجود خواهد داشت.

روز پنجشنبه علاوه بر نواحی فوق در شهرستان‌ها و توابع فریمان، تربت حیدریه، ارتفاعات بینالود، نیشابور همچنین برخی از نقاط کلانشهر مشهد بیشترین حجم بارش را خواهند داشت.

کد خبر 4618146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha