۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

گفتمان اعتدال را در استان قزوین پیاده می کنیم

گفتمان اعتدال را در استان قزوین پیاده می کنیم

قزوین-معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت:کاتالیزور هیچ جریانی نخواهم بود وبرای امید آفرینی، ایجاد آرامش سیاسی، قانون گرایی، ارتقا شاخص های اجتماعی، امنیت عمومی و نشاط سیاسی تلاش میکنم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اداری استان قزوین ظهر پنجشنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی، داوود محمدی، بهمن طاهرخانی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قاسمی دادستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران در استانداری قزوین برگزار شد.

منوچهر در این جلسه اظهار داشت: از اعتمادی که از سوی وزیر کشور، استاندار و نمایندگان شد سپاسگزارم و از اینکه فرصت شد تا در مسئولیتی دیگر در خدمت مردم باشم خدای را شاکرم و هیچ مقامی بالاتر از خدمتگزاری به مردم قائل نیستم و در مقابل مردم احساس کوچکی کرده و امیدوارم مفید باشم.

حبیبی گفت: تقویت امید آفرینی در جامعه به جلب رضایت مردم منجر می‌شود و برای تحقق این اعتماد نیازمند وحدت و انسجام مردم و مسئولان و دوری از تفرقه هستیم.

حبیبی بیان کرد: با وحدت می‌توانیم بر مشکلات فائق آمده و راه نفوذ دشمن را نیز ببندیم و در این شرایط باید آرامش و امنیت را در استان تقویت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: به آرامش سیاسی استان نگاه ویژه خواهم داشت و با توجه به اینکه نبض جریانات سیاسی در ایام انتخابات تندتر خواهد شد تلاش خواهیم کرد بالانس و تعادل لازم را در این زمینه ایجاد شود.

کاتالیزور هیچ جریانی نخواهم بود

حبیبی از استقلال خود هم یاد کرد و اظهار داشت: در انتخابات تعادل را برقرار کرده و کاتالیزور هیچ جریانی نخواهم بود و گفتمان اعتدال را که نگاه دولت است را پیاده می‌کنیم تا همه جریان‌ها احساس آرامش کنند.

وی گفت: با وجود امنیت شرایط خدمت رسانی محقق می‌شود و در این راستا با کمک نیروهای انتظامی و امنیتی و مردم تلاش می‌کنیم امنیت عمومی محقق شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: ارتقای شاخص‌های سرمایه اجتماعی را دنبال می‌کنیم زیرا باور داریم بدون آن نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید.

حبیبی افزود: صداقت، اعتماد و شفافیت در کار با رعایت قانون و احترام به روحیه جمع گرایی را پیگیری کرده و مهمترین مأموریت را در سال جاری برگزاری انتخابات مجلس می‌دانیم که در اسفند ماه باید برگزار شود.

وی اضافه کرد: وظیفه داریم بستر مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم تا قانون اجرا شود و ما امانتدار خوب مردم باشیم و تلاش خواهد شد تا همه در راستای انتخاباتی باشکوه گام برداریم و تقوای سیاسی را نهادینه کنیم.

حبیبی بیان کرد: از مدیران دستگاه‌ها انتظار همکاری داریم و از هفته آینده ستاد انتخابات فعال می‌شود و از احزاب می‌خواهیم در تقویت نشاط سیاسی همکاری کنند و مطالبه قانونی داشته باشند.

وی اظهار داشت: بزودی خانه احزاب را فعال می‌کنیم تا گام عملی برای تحقق نشاط سیاسی در استان برداشته شود.

در این مراسم منوچهر حبیبی به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری و محمد شفیعی به عنوان فرماندار جدید قزوین معرفی شد.

کد خبر 4618567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha