۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه:

۸۰۰زائر فیروزکوهی برای شرکت در مراسم ارتحال امام(ره)اعزام می شوند

۸۰۰زائر فیروزکوهی برای شرکت در مراسم ارتحال امام(ره)اعزام می شوند

فیروزکوه- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه گفت: ۸۰۰زائر فیروزکوهی برای شرکت در مراسم ارتحال امام(ره)اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلام درویش متولی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اعزام ۸۰۰ شهروند فیروزکوهی به حرم مطهر برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم نشان‌دهنده استکبارستیزی ملت ایران و بودن پای آرمان‌های امام راحل است.

وی در ادامه از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در شهرستان فیروزکوه خبر داد و عنوان کرد: برنامه های مختلفی با محوریت مساجد و مراسم های غیرمتمرکز در شهرستان فیروزکوه برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه با تأکید بر لزوم دفاع از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه باید دست پلید استکبار جهانی را از کشور کوتاه کرد، تصریح کرد: با پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توانیم برای همیشه از دخالت در این نظام جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به ارائه خدمت به اعزام شدگان جهت شرکت در مراسم ارتحال امام راحل گفت: در گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پیش بینی شده که ۲ دستگاه آمبولانس و۱۰ امدادگر شرکت کنندگان این مراسم از شهرستان را همراهی کرده لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج یا دهیاری ها برای اعزام نام نویسی کنند.

کد خبر 4630994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha