۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۴۲

وزیر علوم:

توسعه علم و دانش در میان مردم علت اصلی تحمل شرایط فعلی کشور است

توسعه علم و دانش در میان مردم علت اصلی تحمل شرایط فعلی کشور است

ری- وزیر علوم گفت: توسعه علم و دانش در میان مردم علت اصلی تحمل شرایط فعلی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور غلامی ظهر شنبه در مراسم تجدید میثاق جامعه دانشگاهی کشور با آرمان‌های بلند امام راحل طی سخنانی با اشاره به اینکه جامعه دانشگاهی کشور با اراده‌ای قوی پای آرمان‌های امام راحل و توسعه کشور ایستاده اند اظهار داشت: دانشگاهیان برای تحقق آرمان‌های انقلاب باید در وهله اول خود در مسیر اهداف بلند نظام اسلامی قرار دهند.

غلامی در ادامه با بیان اینکه توسعه علم و دانش در میان مردم علت اصلی تحمل شرایط فعلی کشور است افزود: خیزش علمی و فکری مردم علاوه بر تحول زندگی مادی آنان باعث شکل بخشیدن به تفکرات و نگاه آنان نیز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش فرهیختگان جامعه در توسعه دانش در میان مردم نقش برجسته ای در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دارد گفت: دشمنان با انواع توطئه‌ها، دسیسه‌ها و ابزارهای ارتباطی به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انقلابی در دل مردم هستند لذا قشر دانشگاهی و فرهیخته کشور مثل علمای دینی باید در راستای رفع ظلم، کمک به مظلومان و مقابله با ظالمان حرکت کنند و به هدایت مردم و جوانان نیز بپردازند.

وزیر علوم اظهار داشت: آینده خوبی در انتظار جامعه علمی کشور است چرا که همگی شاهد و ناظر بوده‌ایم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه و مراکز علمی ه به سرعت توسعه یافتند و با یاری خدا و کوشش فرهیختگان و اساتید و دانشگاهیان این روند ادامه دار خواهد بود.

کد خبر 4631080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha