۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۱۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

حرکت‌های فرهنگی بر اساس الگوهای نظام تربیتی خداوند تعریف شود

حرکت‌های فرهنگی بر اساس الگوهای نظام تربیتی خداوند تعریف شود

همدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حرکت‌های فرهنگی باید بر اساس الگوهای نظام تربیتی خداوند تعریف شود تا نتیجه گیری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد هادی نظیری ظهر یکشنبه در گردهمایی هم اندیشی جبهه فرهنگی انقلاب و تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در انجام این رسالت سنگین نیازمند دعای خیر مردم هستم، اظهار داشت: تلاش بر این است که اراده خود را بر مسیر اراده الهی تعریف کنیم و تلاشمان در مسیر تحقق اهداف خدا در زمین باشد که آن هم چیزی جز اقامه دین در بستر عالم نیست که امیدواریم محقق شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در این زمینه هیچ راهی نداریم مگر اعتماد و تکیه به مکتب امام (ره) و فهم درست مکتب امام و حرکت در مسیر نورانی امام (ره)، اظهار داشت: شهید رضا پناهی نوجوان ۱۲ ساله‌ای است که با فهم عمیق دین پا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گذاشت.

حجت الاسلام نظیری همچنین با بیان اینکه ظرفیت انسانی بسیاری در استان همدان وجود دارد، گفت: ایمان دارم ظرفیت فهم عمیق دین در مردم و جوانان موجود است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه شهید حاج حسین همدانی مسیری تمدن ساز را می‌پیمود و برای ورود موثر استان همدان در عرصه تمدن سازی تلاش می‌کرد، گفت: شهید مفتح برای تحقق یک جامعه آرمانی قدم بر می‌داشت و طبق آنچه شهید چیت ساز عنوان کرده باید برای رشد و تعالی از سیم دارهای نفس عبور کرد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های عظیم و ذخایر معنوی بسیاری در استان همدان داریم، اظهار داشت: با بهره گیری از این ظرفیت‌ها مسیری پر افتخار را پیش خواهیم برد.

اگر ما زیاد کار می‌کنیم اما کم نتیجه می‌گیریم دلیل آن این است که حرکت‌های خود را بر مدار نظام تربیتی خدا تعریف نمی‌کنیم حجت الاسلام نظیری در ادامه با بیان اینکه اگر ما زیاد کار می‌کنیم اما کم نتیجه می‌گیریم دلیل آن این است که حرکت‌های خود را بر مدار نظام تربیتی خدا تعریف نمی‌کنیم، گفت: باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی دقیقاً بر اساس الگوهایی باشد که خداوند متعال مقابل پای ما قرار داده است.

وی با بیان اینکه خداوند توحید را در بستر حوادث اجتماعی به مردم نشان می‌دهد به آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و با بیان اینکه جنگ تحمیلی و یا حتی سیل اخیر نیز درس توحید به مردم می‌دهد، گفت: مقام معظم رهبری معادلات شرق و غرب را به هم زده و در متن حوادث ما را رشد می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: باید از متن قرآن و سنت حقایق را کسب کرده و در این مسیر نورانی حرکت کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه بنده نیز عضوی از تیم تبلیغات اسلامی هستم و هماهنگی امور به من سپرده شده و نقش برتری نسبت به سایر اعضای این تیم ندارم، گفت: وضعیت من به مانند کاپیتان در یک تیم فوتبال است که برتری خاصی نسبت سایر بازیکنان ندارد و تنها کاپیتانی را عهده دار است.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان تقدیر و حجت الاسلام محمدهادی نظیری به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان معرفی شد.

کد خبر 4636441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha