۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶

معاون کمیته امداد ایلام خبر داد:

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد ایلام با چند نهاد برای رونق اشتغال

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد ایلام با چند نهاد برای رونق اشتغال

ایلام - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام از تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد ایلام و چند دستگاه ایده پرداز برای رونق اشتغال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین کمیته امداد استان ایلام، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و یک شرکت ارتباطی با موضوع کارآفرینی برای مددجویان کمیته امداد به امضاء رسید.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام نیز در در خصوص این تفاهم نامه با اعلام اینکه کمیته امداد از سال ۷۴ به صورت جدی وارد عرصه اشتغال زایی شده است گفت: ورود به کسب و کارهای نوین و ایده محور از برنامه های جدید این نهاد برای کارآفرینی است.

روح الله سلیمانی ادامه داد: به این نتیجه رسیده ایم که در زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل از ایده های نوین و امروزی استفاده کنیم و در زمینه از همکاری دستگاهها و موسسا ایده پرداز استقبال می کنیم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و کارآفرینی حرفه ای وجه شاخص ایده های متکی بر راهور شغلی مورد نظر ما خواهد بود.

وی ادامه داد: در آسیب شناسی صورت گرفته از روشهای سنتی اشتغال به این نتیجه رسیده ایم که استفاده نکردن از ایده های نوین و امروزی و وابستگی سنتی به موضوع کارآفرینی یکی از موانع بزرگ اشتغال زایی به حساب می اید.

کد خبر 4638742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha