۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۱۸

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:

ضرورت تسریع در ساخت قطعه ۵ آزادراه مراغه- هشترود

ضرورت تسریع در ساخت قطعه ۵ آزادراه مراغه- هشترود

هشترود- وزیر راه و شهرسازی دستور تسریع در ساخت قطعه ۵ آزادراه مراغه-هشترود که محل اتصال شهر هشترود به اتوبان تبریز- زنجان است را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی شامگاه دیروز چهارشنبه در جریان سفر خود به آذربایجان شرقی به همراه خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، امینیان فرماندار شهرستان هشترود، سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی و شکری فرماندار شهرستان مراغه از پروژه آزاد راه مراغه - هشترود بازدید کرد.

این آزاد راه با ۹۲ کیلومتر، ۳۲ دهنه پل بزرگتر از ۸ متر و ۱۰۴ دهنه پل کوچکتر از هشت متر با چهار خط عبوری به عرض ۲۸.۶ متر، سرعت رفت و آمد متوسط ۱۲۰ کیلومتر در ساعت در دست ساخت است.

اسلامی در این بازدید دستور بررسی مجدد قطعه ۴ آزادراه مراغه-هشترود را به مشاور پروژه داد و ابراز امیدواری کرد عملیات ساخت ۳۲ کیلومتر از این آزادراه در قطعات ۲ و ۳ (از کیلومتر ۱۳ تا ۴۵) و همچنین ایجاد رمپ ورود و خروج به شهر نظرکهریزی از محل کیلومتر ۴۵ تا پایان سال تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین دستور تسریع در ساخت قطعه ۵ آزادراه مراغه-هشترود که محل اتصال شهر هشترود به اتوبان تبریز- زنجان است را صادر کرد.

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل و افتتاح ۵۰۰ کیلومتر آزادراه تا پایان سال آینده در کشور خبر داد و گفت: همه پروژه‌های آزادراهی کشور در حال حاضر فعال هستند و دولت دوازدهم مصمم است تا پایان فعالیت خود طول آزادراه‌های کشور را از ۲۴۰۰ کیلومتر کنونی به سه هزار کیلومتر افزایش دهد.

اسلامی اضافه کرد: آزادراه‌های تبریز- ارومیه و مراغه- هشترود نیز پروژه‌های فعالی هستند که با اتمام آنها، کریدور اتصالی به غرب کشور و شمال عراق تکمیل خواهد شد.

کد خبر 4639580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha