۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۰۸

معاون رییس جمهور؛

با اقداماتی که حرکت دهیاران و شوراها را محدود کند مخالفت می کنیم

با اقداماتی که حرکت دهیاران و شوراها را محدود کند مخالفت می کنیم

فیروزکوه- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: با اقداماتی که حرکت دهیاران و شوراها را محدود کند مخالفت می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امید عصر شنبه در نشست با دهیاران فیروزکوه طی سخنانی اظهار داشت: با هر اقدامی که حرکت دهیاران را محدود کند و نقش دهیاران و شوراها را کمرنگ می‌کند مخالفت خواهیم کرد.

امید با بیان اینکه گردشگری در فیروزکوه از اهمیتی بالایی برخوردار است افزود: هر چه قدر بیشتر برای رونق در بخش گردشگری تلاش کنیم بیشتر می‌توانیم در جهت رشد و پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف بین المللی گام برداریم.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدام دولت دوازدهم در خدمت به جامعه روستایی توجه به منابع اشتغال روستایی می‌باشد گفت: توجه به روستاییان و حفظ روستاها و روستاییان در روستاها سبب اشتغال بیشتر خواهد شد و تا جایی که امکان پذیر است باید از مهاجرت از روستا به شهرها پرهیز شود.

وی در ادامه اظهار داشت: یک ونیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی در سال ۹۶ به منظور ایجاد اشتغال روستایی اختصاص داده شده است که زمینه ساز ۱۵۰ هزار شغل روستایی شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دهیاران به استفاده از منابع اشتغال توجه کنند و به اشتغال روستاییان حساس باشند افزود: توجه به اشتغال روستاییان از مهاجرت آنها پیشگیری خواهد کرد.

کد خبر 4641583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha