۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۵۵

مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان خبر داد:

شرکت ۲۰ مبلغ در طرح نشاط معنوی بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان

شرکت ۲۰ مبلغ در طرح نشاط معنوی بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان

زاهدان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ مبلغ اعزامی از قم در اجرای هر چه بهتر طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان این اداره کل را همراهی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام محسن مؤمنی مقدم اظهار داشت: طرح نشاط معنوی از برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که با هدف غنی سازی اوقات فراغت، تقویت و ارتقای بنیه اعتقادی، دینی، اخلاقی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در میان جوانان و نوجوانان به همراه استفاده از ظرفیت این قشر برای قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه همه ساله طبق فرموده رهبر معظم انقلاب از ۱۳ تیر تا ۲۹ مرداد اجرا می‌شود.

وی برپایی اردوهای تفریحی - زیارتی، برگزاری کلاس‌های قرآنی حفظ و قرائت، آموزش احکام دینی و آموزش رایانه‌ای و خطاطی را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در قالب اجرای طرح نشاط معنوی ذکر کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان از وقف به عنوان پشتوانه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه نام برد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ وقف جدید در این استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: هم اینک حدود ۵ هزار وقف در سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است.

کد خبر 4643628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha