۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۰

رئیس تبلیغات اسلامی بهار:

تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی از رویکردهای تبلیغات اسلامی است

تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی از رویکردهای تبلیغات اسلامی است

همدان -رئیس تبلیغات اسلامی بهار بابیان اینکه ماموریت تبلیغات اسلامی تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی در جامعه و به ویژه بین نسل جوان است، گفت: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی مسجد محوری است.

حجت الاسلام محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روز یکم تیر ماه سال ۱۳۶۰ به فرمان امام خمینی (ره) تبلیغات اسلامی تأسیس شد، گفت: اول تیرماه هر سال به عنوان روز تبلیغ نامگذاری شده است.

حجت الاسلام جمشیدی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در حکم رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی از این سازمان به عنوان یک رویش انقلابی نام برده اند، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از مهمترین رویش های انقلاب اسلامی است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار بابیان اینکه کار انقلابی سازمان یافته بر عهده سازمان است، گفت: طی هفته جاری برنامه‌های تبلیغی متفواتی برای اجرا در شهرستان بهار تدوین شده و برگزار خواهد شد.

وی نشست با نخبگان حوزه و دانشگاه و نشست با فرهیختگان شهرستان بهار با محوریت تبیین رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی را مرود اشاره قرار داد و گفت: انجام برنامه‌های دینی، فرهنگی و مذهبی در برنامه است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای تبلیغات اسلامی مسجد محوری و تشکیل هیئت اندیشه ورز در فضای مجازی و حقیقی و استفاده از ظرفیت بانوان فرهیخته و تشکیل جبهه فرهنگی است.

وی با تاکید بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه فرمان مقام معظم رهبری است که برنامه‌ریزی برای اجرای آن اعلام و در طول سال اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام جمشیدی اعلام کرد: در شهرستان بهار ۲۰۰ هیئت مذهبی و ۱۲۱ مسجد وجود دارد که از این شمار ۵۷ مسجد دارای امام جماعت است که درصدد هستیم در طول سال بیش از دو سوم مساجد شهرستان بهار دارای امام جماعت باشند.

کد خبر 4647207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha