۱ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۴۹

با حضور امیر نصیرزاده؛

کلنگ احداث مسجد در شهرک کوی انقلاب به زمین زده شد

کلنگ احداث مسجد در شهرک کوی انقلاب به زمین زده شد

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش کلنگ احداث مسجد حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهرک کوی انقلاب ستاد این نیرو به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، در راستای ارتقا فرهنگ ساخت مسجد در کوی‌های سازمانی ارتش، با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، فرماندهان و مسؤلین این نیرو مراسم کلنگ زنی مسجد حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهرک کوی انقلاب ستاد این نیرو برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید احمد قاضی گفت: فرهنگ انقلاب برگرفته از فرهنگ عاشوراست و همین امر سبب شده است، انقلاب ما در جهان به عنوان الگو و نمونه شناخته شود و ما نباید فراموش کنیم که فرهنگ انقلاب از همین مساجد و تکایا شروع و به پیروزی رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور در مساجد در دین مبین اسلام دارای جایگاه بالایی است افزود: در روز قیامت خداوند نظر رحمت خود را نسبت به کسانی که در مسجد نماز می‌خوانند دریغ نخواهد کرد و در همه احوال یارو یاور آنها خواهد بود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در پایان با تقدیر و تشکر از تلاش و توجه ویژه امیر سرتیپ نصیرزاده به ساخت مسجد در کوی‌های سازمانی تصریح کرد: این فرمانده ولایی با حضور در مساجد ضمن تجلیل و تکریم کارکنان و خانواده‌های نمازگزار اهمیت این واجب شرعی را یاد آور و باعث ارتقا جایگاه نماز در بین مؤمنین نمازگزار می‌شود.

گفتنی است، این مسجد با مساحت ۸۰۰ متر مربع در حال احداث است.

کد خبر 4648111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha