۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۴

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی خبر داد:

واریز ۱۸۶میلیارد ریال به حساب شهرداری هاو دهیاری های خراسان جنوبی

واریز ۱۸۶میلیارد ریال به حساب شهرداری هاو دهیاری های خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از واریز ۱۸۶ میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

مهدی نباتی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۲۳ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها واریز شده است.

وی با بیان اینکه همچنین در این مدت بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال از درآمدهای مالیاتی به حساب دهیاری های استان واریز شد، بیان کرد: در مجموع طی سه ماهه نخست امسال سهم شهرداری ها و دهیاری های استان از محل درآمدهای مالیاتی بالغ بر ۱۸۶ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته از محل مشارکت مردم استان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، بیش از ۵۵۸ میلیارد ریال به حساب شهرداری ها واریز شده است، افزود: همچنین در این مدت بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال به حساب دهیاری ها، بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال برای روستاهای فاقد دهیاری و بیش از ۵۴ میلیارد ریال برای هزینه کرد در نقاط عشایری استان واریز شده است.

۱۵ تیرماه؛ آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی ارزش افزوده

نباتی با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت درصد منابع عمومی بودجه و ۴۷ درصد از هزینه‌های جاری دولت از محل درآمدهای مالیاتی است، بیان داشت: بیش از ۹۰ درصد درآمدهای مالیاتی استان در محل مالیات تأمین می شود.

وی همچنین ۱۵ تیرماه را آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی ارزش افزوده فصل بهار سال ۹۸ اعلام کرد.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با بیان اینکه طی خردادماه گذشته بیش از ۲۹ هزار اظهارنامه در منبع مشاغل از سوی فعالان اقتصادی استان ارسال شده است، بیان داشت: این رقم نسبت به آمار مشابه سال قبل ۸.۹۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

کد خبر 4655995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha