۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر:

نواقص ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر هر چه سریع‌تر رفع شود

نواقص ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر هر چه سریع‌تر رفع شود

بوشهر - مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: نواقص ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر هر چه سریع‌تر رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فتاحی ظهر سه‌شنبه در نشست هماهنگی و آماده سازی ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برای میزبانی بازی‌های خانگی شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر اظهار داشت: انتظار داریم همه موارد مد نظر برای آماده‌سازی ورزشگاه هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است اغتشاشگران را حذف کنیم خاطرنشان کرد: امروز با حضور مسئولان ورزش و فوتبال استان ورزشگاه بازدید شد و مشکلات کوچکی هست که عنوان شد و ریز مسائل مشورت شد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بر لزوم رفع نواقص همه ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر تاکید کرد و ادامه داد: برای رفع نواقص باید از همین امروز دست به کار شویم از لحاظ زمان در مضیقه هستیم.

کمبودها جبران می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: به دلیل اهمیت فوتبال در بوشهر و ارزشی که ما برای این خواسته مردم قائلیم اصرار داشتیم جز اولین استان‌ها در خدمت دوستان باشیم.

احمد بهرزیان‌فرد بیان کرد: ورزشگاه شهید مهدوی نوساز است و تا به امروز در لیگ برتر استفاده نشده است. مسلماً کمبودهایی هست که بعد از بازی اول و دوم نمایان می شود.

وی از تلاش ویژه برای رفع نواقص این ورزشگاه خبر داد و تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که نواقص کوچک و کم را به صفر برسانیم.

رفع نواقص در سریع‌ترین زمان

محمد نجفی رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: اطمینان می دهیم ورزشگاه برای میزبانی به بهترین شکل مهیا می‌شود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ۲۲ روز ورزشگاه ساحلی را در محل دهکده گردشگری بوشهر ساخت و رفع نواقص مهدوی برای مدیریت این استان سخت نیست.

در این جلسه سهیل مهدی مسئول فنی و توسعه سازمان لیگ و نماینده afc در صدور مجوز حرفه ای باشگاه‌ها، حسین حمیسی رییس حراست فدراسیون فوتبال و مقیمی مسئول امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جونان حضور داشتند.

کد خبر 4656175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha