۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۹

رئیس شورای استان چهارمحال و بختیاری شورای برتر کشوری معرفی شد

رئیس شورای استان چهارمحال و بختیاری شورای برتر کشوری معرفی شد

شهرکرد-بهمن میری رئیس شورای استان چهارمحال و بختیاری به عنوان شورای برتر و نمونه کشوری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی که به مناسبت روز ملی شوراها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست عبدالرضا مصری نایب رئیس اول مجلس و با حضور شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها برگزار گردید، تعدادی از شوراهای نمونه کشور با اعطای لوح تقدیری که به امضای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی رسیده بود، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم که با پیگیری کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اولین بار در صحن علنی مجلس برگزار شد از شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، شورای اسلامی شهرستان سرعین، شورای اسلامی شهر خرم آباد استان لرستان، شورای اسلامی بخش سربند شهرستان شازند، شورای اسلامی روستای ناصرآباد شهرستان آبیک و همچنین از محمدصادق صفرپور به عنوان عضو آزاده و ایثارگر شورای عالی استان‌ها به نمایندگی از شوراهای نمونه استان‌های کشور تجلیل شد.

گفتنی است در این آئین که موسی الرضا حاجی بگلو نایب رئیس شورای عالی استان‌ها، بهنام مفضفی سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها و محمدجواد خانپور مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌ها به عنوان میهمانان ویژه صحن علنی مجلس حضور داشتند، آقایان بهمن میری رئیس شورای استان چهارمحال و بختیاری، محمود زنده دل عضو شورای شهرستان سرعین، مجید دریکوند عضو شورای شهر خرم آباد استان لرستان، محمد محمدی رئیس شورای بخش سربند شهرستان شازند و بهروز ملکی رئیس شورای اسلامی روستای ناصرآباد شهرستان آبیک به نمایندگی از همکاران شورایی خود، لوح تقدیر شورای مربوطه را از دستان عبدالرضا مصری نائب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی، شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها و محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس دریافت کردند.

لازم به ذکر است در این مراسم از ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شریف نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو مؤثر و فعال در زمینه حمایت از شوراهای اسلامی به طور ویژه تقدیر شد.

لازم به ذکر است این جلسه قرار بود در روز ۹ اردیبهشت برگزار شود که به دلیل فشردگی برنامه‌های مجلس به تاریخ حاضر موکول شد.

کد خبر 6108017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha