۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۵

رئیس کمیته امداد امام (ره) بیرجند:

۱۲۰۰واحد مسکن محرومین ویژه مددجویان کمیته امداد احداث می شود

۱۲۰۰واحد مسکن محرومین ویژه مددجویان کمیته امداد احداث می شود

بیرجند- رئیس کمیته امداد امام (ره) بیرجند با اشاره به پروژه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در خراسان جنوبی گفت: سهم کمیته امداد شهرستان بیرجند ساخت هزار و ۲۰۰ واحد است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خزایی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در همایش روز دهیاری، دهیاران را مغز متفکر هر روستا دانست و افزود: این افراد تدوین کننده تولید مسکن و مدیریت بحران در روستاها هستند.

وی با اشاره به پروژه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در خراسان جنوبی بیان کرد: از این تعداد، هزار و ۲۰۰ واحد سهم کمیته امداد شهرستان بیرجند است.

خزایی نژاد با اشاره به تسهیلات پیش بینی شده در احداث این واحدها بیان کرد: هر متقاضی با ۵۰ میلون تومان وام کم بهره که نیمی از آن بلاعوض است، می‌تواند خانه‌ای ۶۰ متری برای خود احداث کند.

رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان بیرجند اظهار کرد: برای آن دسته از مددجویانی که فاقد زمین هستند، تدبیری اندیشیده شود.

رئیس جهاد کشاورزی بیرجند هم در این همایش با اشاره به اهمیت احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس بیان کرد: در راستای بهره وری هر چه بیشتر مقرر شده اعتباراتی محل تبصره ۱۸ به گلخانه‌های کوچک مقیاس پرداخت شود.

محمد علی محمدی جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی را یکی از برنامه‌های مهم سال جاری عنوان کرد و افزود: این امر نیازمند جلوگیری از ساخت و سازها در اراضی کشاورزی بوده که می‌طلبد مورد توجه دهیاران قرار گیرد.

کد خبر 4659948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha