۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۴

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

۵۵۰ جهادگر از تهران مهمان مناطق محروم خراسان جنوبی می شوند

 ۵۵۰ جهادگر از تهران مهمان مناطق محروم خراسان جنوبی می شوند

بیرجند- رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: ۵۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه های تهران در قالب هشت گروه طی تابستان سال جاری مهمان خراسان جنوبی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از گروه جهادی شهید وزوایی در نهبندان بیان کرد: در ایام تابستان قریب به سه هزار و ۷۵۰ نفر از جهادگران در قالب ۲۷۹ گروه جهادی بومی و میهمان در مناطق مختلف استان خدمت رسانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: ۵۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه های تهران در قالب هشت گروه طی تابستان سال جاری مهمان خراسان جنوبی خواهند بود.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: این گروه ها در مناطق محروم پنج شهرستان شامل سربیشه، نهبندان، زیرکوه، خوسف و سرایان حضور خواهند داشت.

هنری با اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید وزوایی در استان بیان کرد: این گروه ۱۲۰ نفره برای سومین بار در منطقه محروم افضل آباد نهبندان حضور پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این افراد در عرصه های عمرانی شامل احداث مسجد روستای تل عارف، احداث مسجد کلاته حبیب، کانال انتقال آب حسین آباد، کارگاه اشتغال و غیره فعالیت دارند.

هنری ارائه آموزش های نقاشی، شعر، قرآن و احکام را از جمله فعالیت ها فرهنگی این افراد دانست و افزود: همچنین برگزاری کلاس های تقویتی، کنکور و کلاس های آموزش مشاغل خانگی برای خواهران از دیگر برنامه های این افراد است.

بنا به گفته رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز در منطقه افضل آباد نهبندان فعالیت خواهد داشت.

وی بیان کرد: یک تیم ارزیابی هم روستاها را به لحاظ ظرفیت و پتانسیل ها بررسی و مشکلات موجود از نگاه مردم را جمع بندی کرده و با حضورمسئولان در جلسه مشترک با مردم این موارد بررسی و مرتفع می شود.

کد خبر 4663253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha