۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خلاقیت سبب درآمدزایی از منابع مختلف در شهرداری های استان می شود

خلاقیت سبب درآمدزایی از منابع مختلف در شهرداری های استان می شود

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خلاقیت در شهرداری سبب می شود که از محل و منابع مختلف نسبت به درآمدزایی برای شهرداری اقدام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری بعدازظهر چهارشنبه در نشست با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی استان افزود: شهرداران باید همواره برنامه‌های خود را به یاد داشته و در راستای عملی کردن آنها اقدام کنند.

وی بیان داشت: همه ما باید در کنار هم و باهمدلی برای برطرف کردن مشکلات گام برداریم چرا که هیچ سازمانی به تنهایی قادر به رفع تمامی مشکلات نیست.

کلانتری افزود: عملکرد ما در هر جایگاهی همواره باید بر اساس عدالت باشد و هرکسی که براساس عدالت رفتار نکند به طور قطع با وی برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه همه مردم استان از زیلایی تا دیشموک و از محروم‌ترین نقطه با هم برابر هستند، گفت: وظیفه همه ما خدمت رسانی است و ما هدفی جز خدمت رسانی بهع مردم نداریم.

استاندار اظهار داشت: ما باید در هر شرایطی خداوند را ناظر اعمال خویش بدانیم.

استاندار با اشاره به توزیع اعتبارات تصریح کرد: سازمان برنامه ریزی موظف است که اعتبارات را براساس شاخص‌های کشوری توزیع کند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ما در این خصوص ارزیابی‌های لازم را انجام داده اند، گفت: سلسله مراتب باید در پیگیری امور رعایت شود و مسئولان با اولویت بندی نسبت به رفع مشکلات شهرستانها اقدام کنند.

کد خبر 4663515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha