۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۳

رییس اداره بهزیستی ری خبر داد؛

افزایش ۲۳ درصدی مشارکت‌های مردمی ری در طرح حامی

افزایش ۲۳ درصدی مشارکت‌های مردمی ری در طرح حامی

ری- رییس اداره بهزیستی ری از افزایش ۲۳ درصدی مشارکت‌های مردمی ری در طرح حامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مینا رجایی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی مهم‌ترین متولی امور اجتماعی در تقویت معیشت و افزایش رفاه زندگی مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه است اظهار داشت: مردم، خیرین و نیکوکاران طی ۳ ماهه نخست سال جاری ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال مشارکت نقدی و ۱۵ میلیارد ریال به صورت غیرنقدی به اداره بهزیستی ری کمک کرده اند که این عدد به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

رجایی با بیان اینکه مشارکت‌ها و کمک‌های جذب شده در زمینه‌های مختلف به ویژه مساعدت مالی، مسکن، ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان مددجویان مورد هزینه قرار می گیرند افزود: در ۳ ماه اول امسال بیش از ۳ هزار نفر در گروه‌های مختلف مثل آموزش مهارت‌های زندگی خانوادگی در محیط‌های کار و دانش آموزی، آموزش‌های قبل از ازدواج، تحت آموزش قرار گرفتند.

وی نگهداری معتادان، خدمات دهی به بیماران ایدزی، ساماندهی و جمع آوری کودکان کار و خیابانی و انواع غربالگری ها را از دیگر خدمات بهزیستی ری عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر ۹ هزار معتاد در ۱۶ مرکز ترک اعتیاد ری نگهداری می‌شوند و باشگاه مثبت شهرری به ۵۷ بیمار ایدزی خدمات می‌دهد و ۱۰ هزار نفر در ری مورد غربالگری بینایی قرار گرفته اند.

رئیس اداره بهزیستی ری اظهار داشت: تعداد ۵۱ مهدکودک غیرمجاز در ری مورد شناسایی قرار گرفته اند که از ادامه فعالیت آنها بر اساس قانون جلوگیری شد و تعداد ۲۵ مهد کودک با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی در شهرستان ری در حال فعالیت هستند که این رقم امسال به ۳۶ مهد افزایش یافته است.

رجایی به افزایش ۲۳ درصدی مشارکت‌های مردمی در طرح حامی اشاره کرد و گفت: در طرح حامی ۲۹۰ کودک در شهرستان ری با مبلغ ۷۱ میلیون تومان از طریق جلب و جذب مشارکت‌های مردمی حمایت می‌شوند.

کد خبر 4665598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha