۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۶

رئیس سازمان صمت استان قزوین:

۲۸۵ فقره تسهیلات رونق تولید در استان قزوین پرداخت شد

 ۲۸۵ فقره تسهیلات رونق تولید در استان قزوین پرداخت شد

قزوین- رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: از زمان تشکیل ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون ۲۸۵ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۳۶۸ میلیارد تومان در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید نبیل در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: از زمیان تشکیل این کارگروه ۸۸۱ متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده‌اند و تاکنون ۲۸۵ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۳۶۸ میلیارد تومان در استان پرداخت شده است.

نبیل همچنین با اشاره به ثبت نام ۲۸۳ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی گفت: در استان تاکنون ۳۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۴۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در همین زمینه تاکنون ۱۳۵ فقره درخواست تسهیلات استان ثبت شده است که تاکنون ۱۰ فقره به مبلغ ۵۰۴ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند.

لشگری اضافه کرد: با پرداخت اولین تسهیلات در استان از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان، در این زمینه در کشور رتبه اول را داریم.

در ادامه جلسه امروز در قالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۴ واحد در بخش‌های تولیدی و صنعتی رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبر 4671446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha