۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۲

فرماندار گناوه:

شهرستان گناوه برای اجرای طرح پارک علم و فناوری آمادگی دارد

شهرستان گناوه برای اجرای طرح  پارک علم و فناوری آمادگی دارد

گناوه - فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه برای اجرا و راه اندازی مرکز رشد و پارک علم و فناوری آمادگی کامل دارد و در این زمینه آماده همکاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی روند راه اندازی مرکز رشد شهرستان گناوه اظهار داشت: ایجاد پارک‌های علم و فناوری که در دستور کار نظام مقدس اسلامی قرار گرفته باعث ارتباط بین دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و مورد تاکید رئیس جمهوری است و شهرستان گناوه نیز در سال‌های قبل متقاضی ایجاد این نوع مرکز علمی بوده که در سال ۹۶ نیز اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: از آنجا که برای اجرای این طرح‌ها با توجه به تصمیمات کشوری نیاز به ایجاد پیش زمینه‌هایی است این جلسه با محوریت دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش شهرستان با توجه به اهمیت دانشگاه‌ها در اجرای این طرح تشکیل شده است.

فرماندار گناوه با اعلام آمادگی شهرستان گناوه برای ایجاد مرکز جهاد دانشگاهی افزود: مکاتبات و اقدامات لازم برای اعلام آمادگی شهرستان گناوه جهت افتتاح مرکز جهاد دانشگاهی در هفته دولت در شهرستان گناوه در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر استفاده از امکانات دانشگاه‌های شهرستان برای پارک علم و فناوری تصریح کرد: برای پارک علم و فناوری چهار مکان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی و ساختمان کتابخانه آموزش و پرورش وجود دارد که نیاز به بازدید و تأیید استانی دارند و لازم است تا مکاتبات آن هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی بیان کرد: شهرستان گناوه برای اجرای و راه اندازی مرکز رشد و پارک علم و فناوری آمادگی کامل دارد و در این زمینه آماده همکاری است.

کد خبر 4674587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha