۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵

هاشمی طبا در گفتگو با مهر:

انتخابات باید طبق اساسنامه باشد/ مصلحت اندیشی‌ها درست نیست

انتخابات باید طبق اساسنامه باشد/ مصلحت اندیشی‌ها درست نیست

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه مصلحت اندیشی‌ها ممکن است درست نباشد گفت: انتخابات فدراسیون‌ها باید طبق اساسنامه برگزار شود.

مصطفی هاشمی طبا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تصمیم وزارت ورزش مبنی بر به تعویق انداختن انتخابات ریاست فدراسیون والیبال و حضور غیر قانونی سرپرست در این فدراسیون گفت: از ابتدا و در سال‌های گذشته بارها گفته‌ام که بهتر و لازم است انتخابات طبق اساسنامه انجام شود، مصلحت اندیشی‌ها ممکن است درست نباشد. چیزی بالاتر از اجرای دقیق اساسنامه و مقررات نیست.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی تاکید کرد: اینکه تشخیص وزارت ورزش چیست به خودشان مربوط است ولی نظرم این است همه چیز باید مطابق پیش بینی اساسنامه انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان رئیس پیشین والیبال برکنار شد و حال به بهانه عدم بی ثباتی و ایجاد حاشیه در والیبال ترجیح می دهند سرپرست به طور غیر قانونی به فعالیتش ادامه دهد، گفت: ما می‌توانیم فقط نظرمان را در این زمینه ارائه دهیم اما نهادهای نظارتی و خود وزارت ورزش حضور دارند و اگر مشکلی وجود ندارد حتما اینگونه صلاح می دانند. شاید استنباط آنها از مقررات و اساسنامه صحیح تر از ما باشد. ما چیزی را که می دانیم اعلام می کنیم.

هاشمی طبا درباره اینکه زمزمه‌های بازگشت داورزنی دلیل به تاخیر انداختن آغاز ثبت نام‌ها است گفت: اگر داورزنی تصمیم دارد بازگردد و بازگشتش قانونی باشد مشکلی نیست و این حقش است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت تصویب بند شغل محسوب نشدن روسای فدراسیون ها تکلیف روسایی که با قانون منع به کارگیری بازنشستگان برکنار شدند چیست؟ گفت: قانون عطف به ماسبق نمی شود. اگر داورزنی مطابق قانون و مقررات عمل کند بازگشت حق اوست و مشکلی ندارد.

کد خبر 4680227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha