۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷

سید شهیدان خدمت؛

خسروی وفا: شهید رییسی می‌تواند یک الگو باشد

خسروی وفا: شهید رییسی می‌تواند یک الگو باشد

رییس کمیته ملی المپیک گفت: آقای رییسی به دلیل ویژگی های اخلاقی که داشتند و یک تراز خدمت، زحمت و تلاش به جا گذاشتند که حتما می تواند یک الگو برای مدیران آینده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری و یادبود شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان ظهر امروز (سه شنبه) در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مردم ایران با اتفاق داغدار شدند. رفتنشان تلخ بود ولی خدمت صادقانه ای داشتند که قطعا همه این کارها جهادی به عنوان یادگاری در ذهن همه ماندگار خواهد شد.

وی افزود: این اتفاق ممکن است در هر کشوری رخ بدهد ولی آقای رییسی به دلیل ویژگی های اخلاقی که داشتند و یک تراز خدمت، زحمت و تلاش به جا گذاشتند که حتما می‌تواند یک الگو برای مدیران آینده باشد.

خسروی وفا ادامه داد: آقای رییسی خستگی ناپذیر بودند و هرگز وارد مسائل سیاسی نشدند؛ همواره تلاش کردند فقط به مردم و کشور خدمت کنند. بعد از ۱۶ سال شواری عالی ورزش را تشکیل دادند و خودشان هم در وزارت ورزش حضور پیدا کردند. در نهایت همه شاهد بودیم که برای بودجه ورزش هم کاری کردند که سالیان سال جامعه ورزش می‌توانند از آن استفاده کنند.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: وظیفه مردم است که اجازه ندهند این خلا و نبود آقای رییسی دیده شود. مردم باید با حضور پررنگ در انتخابات این خلا را پر کنند.

کد خبر 6114820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha